کد خبر: ۲۷۱۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶

بنزما: زلاتان مهاجمی استثنایی است

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال‌مادرید به ستایش از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و او را بازیکنی استثنایی دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، زلاتان ابراهیموویچ یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است. او از معدود بازیکنانی است که در هر باشگاهی که به میدان رفته، نمایش خوبی داشته است. بارسلونا تنها باشگاهی است که این مهاجم سوئدی نتوانسته در آن درخششی داشته باشد و این به خاطر اختلاف نظر با پپ گوآردیولا به او بود.

زلاتان الان در پاری سن ژرمن بازی می کند و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می بندد. او در این تیم پاریسی هم بسیار خوب ظاهر شده و بهترین گلزن لیگ فرانسه در فصل قبل بود.

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به ستایش از ابراهیمویچ پرداخت و او را مهاجمی استثنایی دانست. او گفت: با صراحت هر چه تمام‌تر بگویم که ابراهیموویچ یک مهاجم استثنایی است. او می تواند در هر دیدار توانایی های خود را به اثبات برساند. زلاتان مهاجم بزرگ است و برای پاری سن ژرمن و تیم ملی سوئد غنیمتی بزرگ به شمار می آید.

او ادامه داد: ابراهیموویچ از بازیکنانی است که افتخارات زیادی را با باشگاهی مختلف به دست آورده است. قرار است. تیم ملی فوتبال فرانسه و سوئد در دیداری دوستانه به مصاف هم بروند. بسیار خوشحال می شوم اگر بتوانم در این دیدار به ابراهیموویچ رودر رو شوم. او مهاجم بزرگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین