کد خبر: ۲۷۱۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

پیروزی خانگی انگلیس و اسپانیا در انتخابی یورو ۲۰۱۶

تیم‌های انگلیس و اسپانیا با برتری برابر حریفانشان یک گام دیگر به صعود به جام ملت‌های اروپا 2016 نزدیک شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، دور انتخابی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2016، برگزاری 9 دیدار ادامه یافت که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها انگلیس در ورزشگاه ویمبلی به دیدار اسلونی رفت و موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد.

این دیدار یکصدمین بازی وین رونی با پیراهن تیم ملی انگلیس بود و قبل از مسابقه سر بابی چارلتون از رونی تمجید و کلاه طلایی را به او تقدیم کرد.

نیمه نخست این بازی گلی در بر نداشت. در نیمه دوم زمانی که انگلیس توپ و میدان را در اختیار گرفته بود بر خلاف جریان مسابقه دروازه‌اش باز شد. یوردن هندرسون در دقیقه‌ 58 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در ادامه انگلیس بلافاصله به بازی برگشت تا گل تساوی را به ثمر برساند.

خطای مدافعان اسلونی روی وین رونی در دقیقه‌ 60 باعث شد این بازیکن در صدمین بازی خود با پیراهن انگلیس از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. در ادامه دنی ولبک دو بار در دقایق 66 و 72 گلزنی کرد تا در این دیدار با برتری سه بر یک سه‌ شیرها به پایان برسد.

اسپانیا در دیگر دیدار حساس شب گذشته (شنبه) بدون فابرگاس و کاستای مصدوم به دیدار بلاروس رفت و با سه گل به برتری رسید. برای شاگردان دل بوسکه، ایسکو و بوسکتس دو بار در دقایق 18 و 19 گلزنی کردند. گل دیگر ماتادورها را پدرو در دقیقه‌ 55 به ثمر رساند.

سوئد نیز در شب بازگشت زلاتان ابراهیموویچ از مصدومیت برابر مونته‌نگرو به نتیجه‌ بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت. تک گل سوئد را ابراهیموویچ به ثمر رساند.

تابلوی نتایج

* لوکزامبورگ صفر - اوکراین 3

* انگلیس 3 - اسلونی یک

* مقدونیه صفر - اسلواکی 2

* اتریش یک - روسیه صفر

* مولداوی صفر - لیختن‌اشتاین یک

* مونته نگرو یک - سوئد یک

* سوئیس 4 - لیتوانی صفر

* سن‌مارینو صفر - استونی صفر

مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا امشب (یکشنبه) با هشت دیدار دیگر ادامه می‌یابد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها هلند که نتایج خوبی با گاس هیدینک نگرفته باید برابر لتونی به میدان برود. هیدینک پیش از این مسابقه اعلام کرده بود در صورت پیروز نشدن از هدایت "لاله‌های نارنجی" استعفا خواهد داد.

حساس‌ترین بازی امشب نیز تقابل ایتالیا و کرواسی است. لاجوردی‌پوشان با هدایت آنتونیو کونته نتایج خوبی را کسب کردند و حالا در سخت‌ترین بازی‌شان در انتخابی یورو 2016 به مصاف شاگردان نیکو کواچ خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین