کد خبر: ۲۷۱۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶

رونالدو: بازی با آرژانتین مهم نیست

مهاجم تیم ملی پرتغال می‌گوید بازی تیمش با آرژانتین مهم نیست؛ چرا که تنها یک بازی دوستانه است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، پرتغال و آرژانتین سه‌شنبه شب در دیداری دوستانه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. تقابل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این دیدار آن هم در ورزشگاه اولدترافورد بر جذابیت‌های این دیدار افزوده است.

کریستیانو رونالدو درباره دیدار با آرژانتین و تقابل با لیونل مسی گفت: این بازی برای من اصلا مهم نیست؛ چرا که فقط یک بازی دوستانه است و پیروزی در آن ارزشی ندارد. اگر این بازی در جام‌جهانی بود آن وقت اهمیت پیدا می‌کرد. تنها چیزی که در این بازی برایم مهم است این است که به اولدترافورد برمی‌گردم؛ جایی که سال‌های خوبی را در آن پشت سر گذاشتم. همیشه از بازی در اولدترافورد لذت بردم. امیدوارم که دیدار سه شنبه شب نیز برایم دیدار ویژه‌ای باشد.

مهاجم پرتغالی درباره گلزنی برابر رومانی و شکستن رکورد گلزنی در انتخابی یورو گفت: می‌دانستم دیر یا زود این رکورد را می‌شکنم. خیلی خوشحالم که سه امتیا‌ز حساس بازی با ارمنستان را کسب کردیم. آنها دو اتوبوس کنار دروازه پارک کرده بودند. بازی با ارمنستان خیلی سخت و دشوار بود. آنها بازی دفاعی را به نمایش گذاشتند ولی خو‌شبختا‌نه توانستیم به پیروزی برسیم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.

کریستیانو رونالدو نامزد کسب عنوان توپ طلای فوتبال جهان است. او درباره این که آیا موفق خواهد سومین توپ طلای دوران فوتبالی‌اش را به دست آورد یا خیر، گفت: من کارم را در این سال انجام داده‌ام و توانستم با گل‌ها و پاس گل‌هایم نقش مهمی در موفقیت تیمم داشته باشم. عقده کسب توپ طلا ندارم و هر اتفاقی که بیفتد، چندان اهمیتی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین