کد خبر: ۲۷۱۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

کاشانی: در یک قدمی توافق با کرانچار هستیم

مدیر تیم امید می‌گوید مذاکره‌ها با کرانچار تقریبا نهایی شده و دو طرف در یک قدمی توافق هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی درباره وضعیت مذاکراتش با زلاتکو کرانچار برای پذیرش هدایت تیم امید گفت: به قطر رفته‌ام و آقای کرانچار هم از زاگرب به این کشور و به اردوی ما اضافه شد. مذاکرات خیلی خوبی با هم داشتیم و به نظرم تیتر "کرانچار در یک قدمی تیم ملی امید " بهترین عنوانی است که می‌شد انتخاب کرد. در حال حاضر به توافق خوبی رسیده‌ایم اما من تنها نیستم و باید مواردی را به هیات رییسه انتقال دهم و در نهایت تصمیم نهایی را اعلام کنیم. با این حال همان طور که گفتم کرانچار در یک قدمی حضور در تیم ملی امید ایران قرار دارد.

وی در پاسخ به این سوال که مبلغ پیشنهادی کرانچار به کاشانی برای هدایت تیم امید چقدر است، بیان کرد: باور نمی‌کنید اگر بگویم چقدر ایشان در بحث قرارداد منعطف بودند. عددی که درباره آن صحبت کردیم خیلی مشابه عددی است که با آقای نلو وینگادا به توافق رسیده بودیم و کمی با آن فرق دارد. البته بیشتر بحث ما روی این بود که در صورت راهیابی تیم امید به بازی‌های ریو پاداشی برای کرانچار در نظر بگیریم و یک خواسته دیگر او این بود که قراردادش با ما 21 ماهه باشد تا بتواند در المپیک سرمربی ایران باشد. کرانچار می‌گوید نمی‌خواهد تیمی را به المپیک ببرد که شاید سرمربی‌اش نباشد. او گفت می‌خواهم در المپیک سرمربی آن باشم و اگر به المپیک صعود نکنیم بدون خسارت از تیم ملی جدا خواهد شد. این خواسته کرانچار منصفانه است و در این باره به توافق رسیده‌ایم.

مدیر تیم امید ادامه داد: کرانچار بعد از این که دو بازی تیم ملی امید را دید جلسه‌ای با خاکپور داشت که چون من سوادم در حد آنها نبود چیزی از آن را متوجه نشدم. به هر حال اکنون به این نتیجه‌ رسیده‌ایم که تصمیم نهایی را بگیریم، یک هفته‌ فرصت دادیم تا نتیجه‌ را اعلام کنیم. شاید باورتان نشود من دیدم که چقدر بازیکنان در قطر باانگیزه بودند.

کاشانی در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا وقتی که مدیرعامل پرسپولیس بود کرانچار را برکنار کرد و حال به دنبال آوردن او به تیم ملی امید است، گفت: وقتی که من به پرسپولیس رفتم تیم 31 بازیکن داشت که یازده تای آنها در جهت عقربه ساعت می‌دویدند و بقیه برعکس! بعدها متوجه شدم که همه این مشکلات به خاطر دستیار کرانچار بود که در تیم دو دستگی ایجاد کرد و بازیکنان با هم مشکل داشتند. مجبور شدم نیمکت تیمم را یک دست کنم و وقتی دیدم کرانچار حاضر به کنار گذاشتن او نیست، وی را هم عوض کردم. روزی که کرانچار به سپاهان می‌رفت آقای رحیمی به من زنگ زد و نظر من را پرسید، من هم محاسن و معایب کرانچار را گفتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین