کد خبر: ۲۷۱۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

5 شکارچی در استان گلستان دستگیر شدند

پنج شکارچی در دو شهر گرگان و مراوه تپه توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان گلستان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان روز یکشنبه به ایرنا گفت: با دستگیری دو متخلف صید سهره در حاشیه شهر گرگان، سه قطعه از این گونه پرنده، یک عدد تور و مقداری طناب کشف و ضبط شد.

اسماعیل مهاجر اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره در تماس تلفنی یک مخبر در «قلعه حسن» گرگان مبنی بر حضور دو نفر از صیادان پرنده سهره با تور، به سرعت به محل عزیمت و موفق به دستگیری این متخلفان شدند.

وی اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گرگان نیز در ‏حین گشت و کنترل حوزه استحفاظی در اراضی شمال شهر «جلین»به یک شکارچی برخورد کرده که در بازرسی از این ‏متخلف یک قبضه سلاح شکاری دولول فاقد جواز حمل (قاچاق) کشف و ضبط شد. 

وی همچنین از دستگیری یک شکارچی غیرمجاز دیگر در «سرخنکلاته» و «الازمن» شهرستان گرگان خبر داد و افزود: در بازرسی از خودرو ‏این متخلف یک قبضه سلاح شکاری تک لول قاچاق کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان همچنین به دستگیری شکارچی غیرمجاز پنج کبوتر و یک کبک در مراوه تپه اشاره کرد و افزود: ماموران یگان حفاظت این اداره حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی در منطقه «قرناق» به یک شکارچی غیرمجاز برخورد کرده که در بازرسی از خودرو این متخلف، یک قبضه سلاح شکاری تک لول و لاشه یک قطعه کبک و پنج قطعه کبوتر صحرایی به دست آمد.

مهاجر متذکر شد: پرونده این متهمان پس از سیر مراحل حقوقی به دادگاه ارسال می شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین