کد خبر: ۲۷۱۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

سیدهادی خامنه‌ای: عده‌ای با شعار فتنه، می‌خواهند با رقبایشان تصفیه حساب کنند

کلمه فتنه، نه محتوایش و نه حد و مرزش مشخص نیست و هر که را دوست داشته باشند و فعالیتش با خواسته‌های آنان جور درنیاید، به شکلی به فتنه ربطش می‌دهند و ذهن‌ها را مشوش می‌کنند و فریب می‌دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم نیز اذعان داشت: من وزیر پیشنهادی را می‌شناسم. ایشان فردی با سابقه علمی است و تلاش‌هایشان علمی و آموزشی بوده است. آقای دانش آشتیانی از خانواده‌ای مذهبی و انقلابی هستند.
 
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام تاكید كرد: یک عده‌ای در مجلس هستند که هرچند در اقلیت هستند اما بسیار فعالند و با شعار فتنه می‌خواهند تمام حساب‌هایشان را با رقبایشان تصفیه کنند.
این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص مخالفت‌هایی که با گزینه‌های دولت برای تصدی وزارت علوم می‌شود، گفت: یک عده‌ای در مجلس هستند که هرچند در اقلیت هستند اما بسیار فعالند و شعاری مانند گروهی دیگر در خارج از مجلس انتخاب کرده‌اند و با آن شعار می‌خواهند تمام حساب‌هایشان را با رقبایشان تصفیه کنند و آن کلمه «فتنه» است که این کلمه، نه محتوایش و نه حد و مرزش مشخص نیست و هر که را دوست داشته باشند و فعالیتش با خواسته‌های آنان جور درنیاید، به شکلی به فتنه ربطش می‌دهند و ذهن‌ها را مشوش می‌کنند و فریب می‌دهند.

خامنه‌ای در پایان افزود: خوشبختانه دانشگاه‌ها و آموزش‌عالی در حال پیمودن مسیر خودشان هستند و ان‌شاءالله اگر انتخابات آتی مجلس، انتخابات خوبی باشد دیگر شاهد این نوع مسائل نخواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین