کد خبر: ۲۷۱۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

اظهارنظر جالب منتجب‌نیا درباره بابک زنجانی: یک وقت داروی نظافت نخورد

قائم مقام حزب اعتماد ملی درباره ی بابک زنجانی اظهارنظر کرد: جعبه ی سیاه نظام که اسرار زیادی در دل دارد و باید مواظب باشند که داروی تنظیف در اختیارش قرار نگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا، در سالن شهید جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سخنانی که بیشتر به صورت پاسخ به پرسش حاضران انجام شد، دینداری را به سه نوع دین شناسی و معرفت دینی، دینداری فاقد معرفت و دین ابزاری تقسیم کرد و گفت: دین ابزاران کسانی هستند که دین را وسیله ی فریب افکار عمومی قرار داده برای تثبیت موقعیت خود به عنوان پلکان از آن استفاده می کنند.

وی افزود: امام حسین(ع) بر خلاف آنچه که عده‌ای امروزه مطرح می‌کنند و می گویند امام با یزید مذاکره نکرد، اهل مذاکره بود و با هر کس که در دسترس بود، مذاکره کرد.

به گزارش امید به نقل از سایت محلی خبرنمای یاسوج، منتجب نیا با بیان اینکه معروف شناسی و منکر شناسی باید در کلاس ها و سمینارها تدریس شود، گفت: کاری نکنیم که داعش در اندیشه ی جوانان این مملکت نفوذ کند، آیا تمام منکرات در زلف یک دختر بد حجاب است؟ یا سه هزار میلیارد تومان اختلاس و آزادی کسانی که روزی کارهای خلاف بزرگی در کشور انجام داده اند؟

قائم مقام حزب اعتماد ملی پس از بیان توضیحات تاریخی درباره ی انشعاب مجمع روحانیون مبارز از جامعه ی روحانیت مبارز و انشعاب حزب اعتماد ملی از مجمع روحانیون مبارز، درباره ی رییس جمهور گفت: روحانی در قالب حزب نمی گنجد.

وی در پاسخ به سوالی درباره ی علت رأی نیاوردن وزیران پیشنهادی علوم اظهار داشت: عده ای از افراطیون در مجلس تصمیم به مهار یا مقابله با رییس جمهور دارند و چون می دانند آخر عمر سیاسی آنهاست با مردمی که آنان را انتخاب کرده اند مخالفت می کنند.

منتجب نیا در پاسخ به سوالی دیگر درباره ی عملکرد احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد کشور را به یک پادگان تبدیل کرد، اقتصاد کشور را فلج کرد و اگر سری به دادگاه ها بزنید و پیگیر پرونده های اختلاس در دوران وی شوید پی می برید که میزان این اختلاس ها چقدر است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به اصولگرایان گفت: اصولگرایان خرجشان را از افراطیون جدا کنند تا به سرنوشت آنها دچار نشوند.

وی گفت: صدور حکم اعدام افرادی که در حصر هستند از سوی آیت الله جنتی در برنامه ی زنده ی تلویزیونی نه شرعی بود و نه قانونی و حتی اعتراض برخی از اصولگرایان را نیز به دنبال داشته است.

در میانه ی همایش انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی، تصاویر برخی از اشخاص سیاسی، ملی و ورزشی را نمایش داده و از میهمان خواسته شد درباره ی آنها اظهار نظر کند که منتجب نیا به این شکل پاسخ داد:

علی مطهری: فردی منصف که مستقل فکرمی کند، تصمیم می گیرد و با شجاعت بیان می کند.


صادق زیباکلام: فردی با گرایش روشنفکری، صاحب فکر و نظر که با هاشمی رفسنجانی سمپاتی دارد.

سید حسن خمینی: انسانی خوش استعداد، صاحب درک و درد اجتماعی، خوش فکر و بیان.

قاضی مرتضوی: فردی که در برخی مسایل مانند توقیف و بستن فضای سیاسی جامعه جامعیت دارد و شلاق ایشان به تن من هم خورده.

محمد مایلی کهن: از ورزشکاران بپرسید زیرا من ورزش دوست هستم ولی ورزشکار، نه.

آیت الله جنتی: خداوند به او عمر طولانی بدهد.

حجه الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی: شخصیت ارزشمند، اندیشمند، متدین، وطن دوست، قانونمند که به عقیده ی من از مفاخر کشور و ملت هستند و از سرمایه های ملی که به دست خودمان آنها را کنار گذاشتیم.

بابک زنجانی: جعبه‌ی سیاه نظام که اسرار زیادی در دل دارد و باید مواظب باشندکه داروی تنظیف در اختیارش قرار نگیرد.

حسین شریعتمداری: فردی که به اطلاعات زیادی دسترسی دارد و پشتش هم خیلی محکم است.

احمد خاتمی: فردی که اندیشه هایش ۱۸۰ درجه مقابل ماست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین