کد خبر: ۲۷۱۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

نقدی: «امر به معروف» یک نوع ابراز محبت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک نوع ابراز محبت و دوستی است بر خلاف آنچه که رسانه های غربی آن را درک نمی کنند و تبلیغات ناصحیح می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با راه دانا در خصوص طرح امر به معروف و وظایفی که بر عهده بسیج گذاشته شده است اظهار داشت: باید گفت بحث امر به معروف و نهی از منکر از طرف خدا بر عهده بسیجیان سالهاست که قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: سازمان بسیج  برنامه ریزی مفصلی را از قبل برای امر به معروف و نهی از منکر تعیین کرده است؛در حال حاضر بیش از دو سال است که کارهای گسترده ای در این زمینه انجام شده است اما با یک رویکرد جدید و صحیح.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک نوع ابراز محبت و دوستی است بر خلاف آنچه که رسانه های غربی  آن را درک نمی کنند و تبلیغات ناصیحح می کنند؛کسی که دلسوز هم  نوع و هم وطن خود است باید این دلسوزی را بروز دهد.

سردار نقدی تصریح کرد:بسیج در هفت محور برنامه گسترده ای را دنبال می کند و انشاءالله در هفته بسیج ابعاد و زوایای آن برای مردم تبیین خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در خصوص تسلیح کرانه باختری افزود:ما کارهایی در راستای جمع آوری کمک های مردمی و تسلیحات و هزینه های تهیه سلاح که از بازاریان تبریز، رشت، تهران و ....  به دست ما رسیده انجام داده ایم که می توان گفت در کل قدمهای خوبی برداشته شده است.

وی در پایان تاکید کرد:جدی ترین کار این است که آموزش ها و مهارتهای لازم در آنها به وجود بیاد همانطور که امروز خود غزه یک صنعت دفاعی دارد و بر روی پاهای خودشان ایستاده اند ما تلاش  می کنیم تا انشاءلله بتوانیم در کرانه باختری هم چنین برنامه ای را پیاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین