کد خبر: ۲۷۱۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

طلاق پايان دعوا سر چند متر خانه بزرگتر

دعوا بر سر خريد خانه باعث شد تا زوج جوان براي هميشه از هم جدا شوند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری، چندي پيش مرد و زن جوان پس از مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارائه دادند. اين زوج كه بر سر خريد خانه با هم درگير شده بودند از قاضي خواستند هرچه زودتر حكم طلاق را صادر كند.

مرد جوان در خصوص توضيح ماجرا گفت: آقاي قاضي ما بعد از 5 سال زندگي مشترك بر سر خريد يك خانه با هم دعوايمان شد. من بعد از 5 سال بالاخره توانستم هزينه خريد يك خانه كوچك را جور كنم. من گشتم و خانه‌اي كه دوستم به من معرفي كرده بود را پسنديم.

وي ادامه داد: ولي همسرم به من زور مي‌گويد و از من مي‌خواهد خانه اي بزرگتر و در يك محله بهتر بخرم. اما من پولم نمي‌رسد. همسرم هم مي‌گويد حالا كه پولت نمي‌رسد پس خانه را نخر و منتظر بمان تا پولمان بيشتر شود. اما من نمي‌توانم چنين موقعيتي را از دست بدهم.

همسر اين مرد هم به قاضي گفت: شوهرم خيلي خودخواه است و اصلا به خواسته‌هاي من اهميتي نمي‌دهد او از همان روزهاي اول همينطور بود و مرا ناديده مي‌گرفت. دعواي ما سر اين موضوعات آنقدر بالا گرفت كه تصميم گرفتيم براي هميشه از هم جدا شويم. بعد از حرف‌هاي اين زوج قاضي حكم طلاق توافقي را صادر مي‌كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین