کد خبر: ۲۷۱۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

راز مرگبار مسافر خشمگین تاکسی

یک مرد در سرقت از پاساژی در فردیس استان البرز دست به جنایت زد غافل از اینکه در دعوا با راننده تاکسی راز جنایت فاش خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایران، سرهنگ «ایوب احمدی» فرمانده پلیس فردیس گفت: مأموران کلانتری 11 مرکزی فردیس هنگام گشتزنی در فلکه سوم فردیس متوجه گروهی از مردم شدند که تجمع کرده بودند.

وی افزود: مأموران برای بررسی ماجرا خود را به محل تجمع رساندند و دیدند راننده تاکسی و مسافری بر سر کرایه تاکسی در حال کتک‌کاری با هم هستند که بلافاصله آنها را از هم جدا کرده و هر دو را دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: راننده تاکسی در بازجویی‌ها ادعا کرد در برابر پاساژی در پایانه شهرک اندیشه مردی خودروام را به صورت دربست کرایه کرده و مقداری وسایل از جمله کیس و مانیتور کامپیوتر را داخل آن گذاشته و در زمان پیاده شدن بر سر کرایه با او درگیر شدم که وی ابتدا به جان تاکسی‌ام افتاد و سپس خود مرا کتک زد.

فرمانده پلیس فردیس در ادامه اظهار داشت: مسافر خشمگین پس از تحقیقات ابتدایی پلیس وقتی در اختیار دادسرا قرار گرفت در زمان انتقال به قصد فرار به مأمور بدرقه حمله کرد و همین اقدامش باعث شد رفتار وی شک‌برانگیز باشد چرا که دلیل این واکنش‌های غیرعادی ترس از ماجرای پنهانی داشته که مأموران را بر آن داشت تا تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام دهند.

سرهنگ احمدی در ادامه بیان داشت:‌ مسافر مهاجم در بازجویی‌های ویژه مأموران هرگونه مسائل حاشیه‌ای را که به درگیری ارتباط داشته انکار کرد اما پس از گذشت مدتی از بازجویی پرده از راز جنایتی داخل پاساژی که از آنجا سوار تاکسی شده بود، برداشت.

فرمانده پلیس فردیس ادامه داد: مأموران بلافاصله به محل پاساژ اعزام شدند و با راهنمایی‌های قاتل با صحنه قتل صاحب پاساژ که به دست مرد خشمگین کشته شده بود، مواجه شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین