کد خبر: ۲۷۱۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

دژآگه: برای جام ملت‌ها یک پیام فرستادیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید کره‌ای‌ها به دلیل دو شکست قبلی‌شان برابر ایران حرص خورده بودند و نمی‌خواستند که در این دیدار شکست بخورند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، اشکان دژآگه بعد از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر کره گفت: در نیمه اول این دیدار بازی خوبی انجام دادیم و البته توان تهاجمی بیشتر دست آنها بود اما در نیمه دوم با تلاش‌مان موفق شدیم یک گل بزنیم و در مجموع بازی خوبی بود. همین که کره را برای بار سوم شکست دادیم خیلی خوشحال‌کننده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره حواشی که کره‌ای‌ها ایجاد کرده بودند بیان کرد: کره‌ای‌ها در کل بازی خوبی ارائه دادند اما بازی ما و آنها همیشه جالب است و فکر می‌کنم چون آن‌ها در دو بازی قبلی شکست خورده بودند خیلی حرص می‌خوردند. من فکر می‌کنم تیم ما بسیار خوب است و اگر با همین روند کار را ادامه دهیم در آسیا موفق می‌شویم.

هافبک تیم ملی با تمجید از کی‌روش ادامه داد: بازیکنان تیم ملی ایران تمرین‌های خوبی را پشت سر می‌گذارند و کی‌روش می‌داند که چه کار کند. ما هم تلاش می‌کنیم هرچه که او بخواهد انجام دهیم. پیروزی ما برابر کره یک اخطار به آسیا بود و ما به آن‌ها این پیام را فرستادیم که آماده جام ملت‌ها هستیم. ما بهتر از این هم می‌توانیم بازی کنیم و قدرت‌مان را در جام ملت‌ها به همه نشان می‌دهیم. برای موفقیت نیاز داریم بازی‌های بیشتری پشت سر بگذاریم. البته اردوی پرتغال‌مان اردوی خوبی بود و امیدوارم که همان طور که گفتم بازی‌های تدارکاتی بیشتری را انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای جر و بحثش با بازیکن تیم ملی کره چه بوده است بیان کرد: من فقط دیدم که توپ به اوت رفت و بازیکن کره نمی‌خواست توپ را به ما بدهد. البته این بازیکن بعدا گفت که من نمی‌دانستم توپ مال شماست و فکر کردم اوت به سود ما اعلام شده است.

دژاگه در پاسخ به سوالی درباره برکناری سرمربی تیم العربی قطر گفت: فوتبال همین است. یک وقت‌هایی باید با این مسائل کنار بیایید و من این مسئله را الان فهمیدم. من سعی می‌کنم با هر مربی‌ای کار کنم و مشکلی از این جهت ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با حضورش در قطر دچار افت نشده است، اظهار کرد: نه، اصلا. چرا باید دچار افت شوم؟ من عاشق فوتبالم و البته می‌دانم که کیفیت لیگ قطر با انگلستان یکی نیست اما تلاشم را برای موفق شدن انجام می‌دهم.

هافبک تیم ملی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ایران در جام ملت‌ها قهرمان می‌شود یا نه عنوان کرد: ما باید بازی به بازی فکر کنیم و البته فراموش نکنیم که با سه تیم قدرتمند هم‌گروهیم. قطعا بازیکنان ایرانی همه تلاش‌شان را می‌کنند و ان‌شاءالله موفق می‌شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین