کد خبر: ۲۷۱۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
با شکایت قلعه‌نویی

دومین شکایت فوتبالی؛ نکونام ممنوع‌الخروج شد

در کمتراز دو هفته دومین شکایت فوتبالی و به احتمال زیاد حاشیه ساز ایران جریان پیدا کرد. امیرقلعه نویی که به خاطر مصاحبه جوادنکونام از او شکایت کرده بود چند روز قبل به دادگاه فرهنگ و رسانه رفت و اثر این رفت و آمد امروز مشخص شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دقایقی پیش تسنیم گزارش داد که نکونام ممنوع الخروج شده است. این خبرازآن جهت اهمیت دارد که شباهت بسیار زیادی به ماجرای دایی و مایلی کهن دارد. این بار قلعه نویی دایی است و نکونام، مایلی کهن. کاپیتان تیم ملی مصاحبه ای در تهران کرده که باید پاسخگوی آن باشد. 

البته دادگاه نکونام هنوز علیه او حکم نداده اما ظاهرا از ان جایی که نکونام در جلسات دادگاه شرکت نکرده امیرقلعه نویی موفق شده این حکم را بگیرد. 

رضا داداشی وکیل پایه یک دادگستری به عصرایران می گوید:«این حکم احتمالا توسط بازپرس پرونده و با توجه به بزرگی اتهام صادر شده است» اما مهمتر مدت قراری است که در این گونه موارد صادر می شود:« اگر خبرصحت داشته باشد، حکم ممنوعیت خروج تا 6ماه برقرار است و البته هر 6ماه یک بار قابلیت تمدید دارد ،  در این گونه موارد اول قرار وثیقه ای صادر می شود و بازپرس اختیار دارد علاوه براین وثیقه حکم ممنوعیت خروج را هم صادر کند،اما ظاهرا بازپرس پرونده با توجه به اتهام این حکم را صادر کرده که قابلیت اعتراض هم دارد»

به گزارش تسنیم، جواد نکونام تا 20 روز آینده می تواندبه حکم صادر شده اعتراض کند اما مهمترین نکته اینجاست که او فردا باید برای بازی اوساسونا به اسپانیا برود و با این حکم عملا بازگشت به اسپانیا برای فردا را از دست خواهدداد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین