کد خبر: ۲۷۱۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

کفاشیان: نسبت به موفقیت در جام ملت‌ها امیدوار شدم

رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید نسبت به کسب نتیجه مناسب در جام ملت‌ها پس از پیروزی مقابل کره امیدوار شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ به گزارش ایسنا، علی کفاشیان پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و کره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و برای آینده تیم ملی امیدوارتر شدیم. امیدوارم بتوانیم با برپایی دیدارهای تدارکاتی بیشتر بازی‌های بهتری را در جام ملت‌ها ارائه دهیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم بتوانیم با این تیم در جام ملت‌ها نتیجه مناسبی بگیریم بعد از بازی با کره باید به صورت جدی روی جام ملت‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

کفاشیان در پاسخ به سوالی در مورد جلسه هیات رییسه فوتبال که فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود نیز گفت: این جلسه در ادامه جلسات قبلی برگزار می‌شود و در آن قرار است به حسابرسی اسناد که در جلسات قبلی تایید نشد رسیدگی شود و در صورت تایید به مجمع عمومی فدراسیون ارجاع شود.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا بعد از کسب پیروزی تیم ملی مقابل کره خبرنگاران به جام ملت‌ها اعزام خواهند شد نیز با خنده رو به خبرنگاران گفت: نه فعلا چنین امکانی وجود ندارد.

کفاشیان همچنین در مورد آخرین وضعیت ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که گفته بود متعلق به آنها نیست، اظهار کرد: این موضوع فردا در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود. قبل از این نیز نسبت به ارائه مدارک این دو ساختمان از ما درخواست شده بود.

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید زودتر تکلیف مالکیت ساختمان‌های باشگاه‌های خود را مشخص کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین