کد خبر: ۲۷۱۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

بارندگی اخیر 300 نفر را در خوزستان راهی مراکز درمانی کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به دنبال بارندگی اخیر در دو روز گذشته، 300 نفر با علایم مشکلات تنفسی به درمانگاه ها و مراکز اورژانس این استان مراجعه کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: 'ایرج نظری' روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این بیماران در مراجعه به مراکز درمانی خدمات دریافت کردند و بدون مشکل خاصی ترخیص شدند.

وی از آمادگی کامل بیمارستان ها برای رسیدگی به این بیماران خبر داد و افزود: این بار تعداد بیماران مراجعه کننده نسبت به دفعات قبل کاهش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توصیه کرد بیماران ریوی ، قلبی و دارای ضعف سیستم ایمنی در زمان بارندگی کمتر از منزل خارج شوند یا از ماسک استفاده کنند.

با بارش نخستین باران پاییزی در سی ام مهر ماه امسال در خوزستان نیز یک هزار نفر با علایم مشکلات تنفسی به مراکز درمانی مراجعه و درمان شدند.

پارسال نیز به دنبال بارندگی هایی که بعضا از آن به عنوان باران اسیدی نام برده شد شمار زیادی از شهروندان دچار مشکلات تنفسی شده و به مراکز درمانی و بیمارستان های خوزستان بویژه اهواز مراجعه کردند.

به دنبال بروز این مشکل، مدیرکل محیط زیست خوزستان با بیان این که عوامل این حادثه در دست بررسی است گفته بود که آلودگی تاسیسات نفتی و صنعتی، آتش زدن مزارع نیشکر، انباشت زباله، سکون هوا و رطوبت 95 درصدی از جمله عوامل باران های اسیدی در اهواز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین