کد خبر: ۲۷۱۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

توضیح مشاور وزیر ارشاد درخصوص یک خبر

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ درخصوص خبر رونمایی از کتاب «تاریخ و سینمای آربی آوانسیان» در برخی رسانه ها منتشر شد، گفته است: کتاب یاد شده، به‌رغم دریافت مجوز در تاریخ مذکور، در سال جاری چاپ و منتشر شده و مطابق قانون ناشر این کتاب، ملزم به دریافت مجوز جدید از دولت یازدهم نبوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد به دنبال درج خبری درباره رونمایی از کتاب « تاریخ و سینمای آربی آوانسیان» در برخی رسانه‎ها توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی بیان کرد.

به گزارش آفتاب به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به گفته بابک دربیکی بر اساس گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کتاب یادشده پس از آن که توسط معاونت‎های هنری و سینمایی وقت در دولت دهم به تایید رسیده، توسط هیأت نظارت وقت استان بررسی و موافقت برای صدور مجوز مورخ 11/04/1392 به عمل آمده است.

وی افزود: ضمن ادای احترام به دغدغه‎ها و احساس مسئولیت همه عزیزان، لازم‌به‌توضیح است که کتاب یاد شده، به‌رغم دریافت مجوز در تاریخ مذکور، در سال جاری چاپ و منتشر شده و مطابق قانون ناشر این کتاب، ملزم به دریافت مجوز جدید از دولت یازدهم نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین