کد خبر: ۲۷۲۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

بیمه معتادان تا ۳ هفته آینده اجرایی می‌شود

وزیر کشور از اجرایی شدن بیمه معتادان تا ۳ هفته آینده خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیمه معتادان در نظر گرفته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبار بیمه معتادان در قانون بودجه دیده شده باید آیین‌نامه آن نوشته می‌شد. وی افزود: وزارت کار و امور اجتماعی که متولی این مسئله است در توافقی با وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر این موضوع را پیگیری کرده و به دولت ارائه داده است.

رحمانی فضلی بیان کرد: این موضوع در دولت بحث شد و برخی ایرادات در آیین‌نامه در جلسات آخر شورای اجتماعی رفع شده و خارج از نوبت برای تصویب و تایید به هیئت دولت می‌آید. وی با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمه معتادان در نظر گرفته شده است، گفت: اعتبار بیمه معتادان تا دو سه هفته آینده تامین می‌شود و برای اجرای طرح اقدام می‌کنیم.

وزیر کشور درباره پرونده اسیدپاشی نیز گفت: کمیته ای در استان اصفهان و وزارت کشور برای پیگیری جدی این مسئله تشکیل شده و در حال حاضر نیز با جدیت به دنبال بررسی موضوع هستیم. وی با اشاره به اینکه نتیجی جدیدی در این زمینه نرسیدیم، گفت: اما دستگاه‌های امنیتی به سرنخ‌هایی دست یافته‌اند که فعلا نمی‌توانیم اعلام کنیم اما رئیس جمهور و سران قوا دغدغه زیادی در این مورد دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین