کد خبر: ۲۷۲۱۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

غوغای کراس اوور جدید فیات

فیات کرایسلر اتوموبیل انتظار دارد کراس اوور 500 ایکس در آمریکای شمالی محبوبیت بیشتری نسبت به مدل کوچک 500 پیدا کرده و پرفروش‌تر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فیات فروش 500 ایکس را در سه ماهه دوم سال آینده آغاز می‌کند و با عرضه این خودرو در نظر دارد خریدارانی را جذب کند که برخلاف خودروی کوچک 500، به دنبال خودروهای بزرگتر هستند.

رییس بخش آمریکای شمالی فیات در مصاحبه ای که در حاشیه نمایشگاه خودروی لس آنجلس با رویترز داشت، اظهار کرد: دلیل اصلی عدم اقبال خریداران به 500 اندازه کوچک این خودرو بود از این رو این شرکت دیگر چنین خودرویی نخواهد داشت.

فیات خودروی 500 ایکس را در 100 کشور روانه بازار خواهد کرد اما روی فروش قوی در آمریکا حساب ویژه باز کرده است. از 1.6 میلیون فروش سالانه خودروی فیات، در حال حاضر تنها 60 هزار دستگاه مربوط به آمریکای شمالی است که بسیار جزیی به شمار می‌رود.

فیات پس از 16 سال غیبت، در سال 2011 به بازار آمریکا بازگشت. این برند در مدت نصف زمانی که مینی یا کیا صرف کردند، موفق شد به رقم فروش 40 هزار دستگاه خودرو در آمریکا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، با اینهمه فروش فیات 500 در سال 2012 به اوج رسید و سپس در سال گذشته 18 درصد کاهش یافت در حالیکه مجموع فروش فیات نیز 1.2 درصد در سال 2013 کاهش داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین