کد خبر: ۲۷۲۱۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

شرط جدید برای عقد قرارداد با ورزشکاران مشمول سربازی

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تشدید نظارت سازمان تحت امرش بر ورزشکاران مشمول خدمت سربازی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار سید حمید صدرالسادات در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: اقدامات کنترلی و نظارتی خود را روی ورزشکاران مشمول ساماندهی بیشتری کرده‌ایم و با توافقی که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم تصمیم بر این شد تا آن دسته از ورزشکارانی که به سن مشمولیت رسیده‌اند و قصد بستن قرارداد با تیم‌های ورزشی را دارند طی مراحلی کارشان انجام شود.

وی افزود: در همین راستا اگر مشمولی بخواهد فعالیت ورزشی رسمی داشته باشد می‌بایست به هیات‌های ورزشی مراجعه کرده و این هیات‌ها آنان را به دفاتر پلیس +10 استان معرفی کنند تا سوابق اولیه این افراد بررسی شود.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه پس از بررسی سوابق این افراد در دفاتر پلیس +10 این ورزشکاران به تیم‌های ورزشی معرفی می‌شوند گفت: پس از صدور مجوز اولیه نیز پرونده تشکیل شده برای ورزشکاران به سازمان وظیفه عمومی رفته و در آنجا بررسی مجدد می‌شود.

صدرالسادات با اشاره به وقایع اخیر برای کارت‌های پایان خدمت و معافیت چندین فوتبالیست اظهار کرد: این شرایط در همین راستا انجام شده و از پانزدهم آبان ماه نیز وارد فاز عملیاتی شده است.

به گفته وی این مقررات شامل تمامی ورزشکاران شده و مختص به تیم‌های لیگ برتر یا تیم‌های ملی نیست و هر ورزشکاری که بخواهد به شکل حرفه‌ای و رسمی وارد این حوزه شود باید این مراحل را پشت سر بگذارد.

صدرالسادات با بیان اینکه تمامی این مراحل به شکل مکتوب انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: همان‌طور که برای رفتن به دانشگاه سوابق سربازی متقاضیان و وضعیت خدمتی‌شان بررسی می‌شود، از این پس برای بستن قرارداد و پیوستن به تیم های ورزشی نیز این سوابق باید بررسی و احراز و پس از صدور مجوز اولیه فرد در باشگاه‌های ورزشی به کار گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین