کد خبر: ۲۷۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۸۴ - ۰۷:۵۵
نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آفتاب تصریح کرد:

تعامل بیشتر احمدی نژاد با مجلس را خواستاریم

آفتاب‌‌نیوز : وی در ادامه با ابراز نارضایتی از عدم توجه به درخواست کمیسیون انرژی از سوی رییس جمهور افزود: متاسفانه درخواست ما هرگز به اطلاع رییس جمهور محترم رسانده نشده است به نظر می رسد اراده ای برای عدم هماهنگی میان رییس جمهور و کمیسیون انرژی تلاش می کند. 

نایب رئیس کمیسیون انرژی عدم رأی اعتماد مجلس به تسلطی، گزینه پیشنهادی برای وزارت نفت را عملی درست و در راستای منافع ملی کشور دانست و اظهار داشت: متاسفانه مشاورین رییس جمهور در ارایه مشاوره درست و رایزنی با مجلس ضعیف هستند در غیر این صورت مسأله وزیر نفت تا به حال حل شده بود. 

وی در ادامه اضافه کرد : مشاورین رییس جمهور در اندیشه حفظ قدرت خویش و وزارت نفت هستند در حالی که نمایندگان مجلس در این زمینه مصلحت مردم را در نظر دارند و تا به حال نیز بر اساس نگاه اصول گرایانه خود انجام وظیفه کرده اند.

 نماینده بوشهر با ناپسند خواندن صحبتهای احمدی نژاد در دفاع از وزیر پیشنهادی نفت گفت : نمایندگان اصول گرا و مردم انتظار نداشتند که رییس جمهور بگوید برای من مهم نیست که وزیر پیشنهادی در جریان انتخابات از چه کسی حمایت کرده است. 

عطار زاده با خط قرمز خواندن مصطفی معین از سوی اصول گرایان اظهارات احمدی نژاد را باعث خدشه دار ساختن اصولگرایی وی دانست و در این زمینه گفت: مردم ما انتظار نداشتند که رئیس جمهور محترم نسبت به خطر قرمز اصولگرایان بی اعتنایی نشان دهد. 

نایب رئیس کمیسیون انرژی در رابطه با سرانجام وزارت نفت گفت: اگر رئیس جمهور با کمیسیون انرژی تعامل کند مطمئنا به نتیجه مثبت خواهد رسید. 

وی در ادامه پیشنهاد شخص مورد نظر این کمیسیون برای تصدی وزارت نفت را این چنین معرفی کرد: بنده به صورت غیر مستقیم آقای بوشهری را که از همکاران نزدیک شهید تندگویان و با سابقه 10 سال اسارت و از چهره های فرهیخته علمی و دارای تجارب ارزنده در زمینه نفت می باشد را به آقای احمدی نژاد توصیه کرده ام و اکنون نیز رسما این توصیه را به ایشان اعلام می کنم. 

نماینده بوشهر در ادامه اظهارات خود افزود: من مطمئنم اگر ایشان دکتر بوشهری را به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی کند، آقای بوشهری بالای دویست و بیست رأی خواهد آورد و از سوی دیگر این کار باعث شادی و دلگرمی و امتنان خاطر مردم بوشهر که مهمترین تاسیسات گازی کشور در این استان قرار دارد، خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین