کد خبر: ۲۷۲۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

رحمانیان: فرهادی گزینه واجدالشرایطی برای وزارت علوم است

مدیر مسئول روزنامه شرق گفت: از حیث تجربه و سابقه می‌توان گفت که آقای فرهادی گزینه واجدالشرایطی برای وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهدی رحمانیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پالس‌های مثبتی که برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس پس از معرفی آقای فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری دادند، می‌توان حدس زد که نسبت به وزرای پیشنهادی دیگر ایشان وضعیت بهتری در مجلس خواهند داشت.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ ثبات وزارتخانه علوم، گفت: دیگر سر این مساله نباید به آقای روحانی فشار آورد. به اندازه کافی در این مدت بر سر این موضوع تحت فشار قرار گرفته بودند. از طرفی هم تا به حال رییس‌جمهور نشان دادند که رویکرد دقیق و مناسبی نسبت به این وزارتخانه دارد پس باید به او اعتماد کرد.

این فعال سیاسی همچنین افزود: تنها ایراد بارزی که می‌توان از آقای فرهادی گرفت این است که ایشان پزشک هستند و نه یک فرد علمی و آکادمیک. تا به امروز رییس‌جمهور تاکید داشتند که فردی جوان‌تر و از بدنه خود وزارت علوم به عنوان وزیر انتخاب شوند اما با این فشارها چاره‌ دیگری نبود.

رحمانیان با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی علوم، یادآور شد: از لحاظ تجربه و سیاست کاری، آقای فرهادی فردی پرسابقه به حساب می‌آیند و از تجربه وزارت در دو دولت‌های آقایان خاتمی و موسوی برخوردارند و امروز رییس هلال‌احمر هستند پس می‌توان گفت که گزینه واجدالشرایطی محسوب می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین