کد خبر: ۲۷۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

قلعه‌نویی: نامه پرسپولیس روی داوری اثر گذاشت

سرمربی استقلال معتقد است این تیم در رقابت با پرسپولیس به خودش باخته چرا که با شکم‌سیری از موقعیت‌های گل گذشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی درباره شکست استقلال برابر پرسپولیس در داربی 79 اظهار کرد: اول باید به فوتبال ایران این بازی زیبا را تبریک بگویم چرا که در این بازی سه گل رد و بدل شد. اما من بسیار ناراحت هستم و دیشب دو بار فیلم بازی را تماشا کردم. معتقدم ما از داوری ضرر می‌کنیم، به طور مثال هواداران استقلال بر روی فغانی حساس هستند اما ما به خودمان اجازه ندادیم که حتی قبل از بازی با تراکتور درباره قضاوت یا عدم قضاوت او به سازمان لیگ نامه بنویسیم اما نامه‌ای که پرسپولیس در رابطه با جهانبازی به سازمان لیگ داد معتقدم بر روی عملکرد او تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: به طور مثال در گل اول بر روی پاس محمد نوری که بعد از اصابت به دیرک دروازه به بازیکن پرسپولیس رسید آفساید بود. صحنه‌ای که بر روی هاشم بیگ‌زاده خطا شد نیز صددرصد پنالتی بود. همچنین محسن بنگر خطاهای متعددی را انجام داد که باید زودتر از گل اول پرسپولیس اخراج می‌شد. البته من باید به پرسپولیس و دوست خوبم حمید درخشان این پیروزی را تبریک بگویم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه استقلال به خودش باخته است تصریح کرد: ما در اصل به خودمان باختیم زیرا در نیمه دوم از ضربات شروع مجدد استفاده نکردیم و با شکم‌سیری از موقعیت‌ها گذشتیم. اگر در نیمه دوم نیز با انگیزه کار را دنبال می‌کردیم، مطمئنا نتیجه بهتری به دست می‌آمد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه استقلال از 8 بازی اخیر 4 مرتبه شکست خورده این اتفاق مربوط به نداشتن انگیزه بازیکنان است، گفت: قبل از اینکه ملی‌پوشان به ما اضافه شوند از 7 بازی 18 امتیاز گرفتیم که با جوانان بود. طارمی بازیکن جوان پرسپولیس بعد از ورود به زمین ما را تحت تاثیر قرار داد و نشان داد که در فوتبال اسم‌ها دیگر بازی نمی‌کنند. با این وجود در نیم فصل با چند تغییر انگیزه را به استقلال برمی‌گردانیم. یک بازی‌ساز و مهاجم به تیم اضافه می‌کنیم البته ما مهاجمان خوبی داریم. آرش برهانی خیلی زحمت کشید، قاضی و شهباززاده شرایط خوبی دارند و ما بازیکنانی را اضافه می‌کنیم تا به آن‌ها کمک کنند و بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی استقلال درباره برنامه‌ی لیگ و فشردگی بازی‌های استقلال نیز گفت: با بهروان صحبت کردیم که جام حذفی بعد از تعطیلات برگزار شود. متاسفانه به جز آزادی، ما زمین باکیفیت دیگری نداریم و اگر در اروپا بازی‌ها با فاصله زمانی کم برگزار می‌شود، به این دلیل است که آن‌ها زمین‌های خوبی دارند. بازیکنان نیز از مکمل‌های مناسبی استفاده می‌کنند بنابراین فشار کمتری به آن‌ها وارد می‌شود. مطمئنا انجام یک بازی در زمین‌های دیگر به جز آزادی باعث می‌شود بازیکنان ما چند برابر خسته شوند.

وی ادامه داد: ما نامه‌نگاری‌هایی را انجام دادیم اما کسی توجه نمی‌کند. همه بر روی امیر قلعه‌نویی حساس شده‌اند. اگر فحاشی‌هایی که در تبریز به من شد، به مربی دیگری شده بود، کمیته انضباطی برخورد دیگری می‌کرد اما از فحاشی که به من شد گذشتند. من از آقایان این سوال را دارم که اگر با خودشان هم چنین برخوردی می‌شد، قبول می‌کردند که فقط جریمه نقدی کنند؟ آقای تاج خیلی زحمت می‌کشد اما سازمان لیگ عملکرد خوبی ندارد. امیدوارم کمیته انضباطی و کمیته داوران مثبت‌تر به استقلال نگاه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین