کد خبر: ۲۷۲۷۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

این عروس زنان جهان را به نکاح با داعش دعوت می‌کند/ عروس تروريست + تصاویر

عروس تروريست لقبي است كه اين روزها در شبكه هاي اجتماعي بسيار معروف شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اين صفت متعلق به دختر مالزيايي با نام مستعار شمس است كه براي پيوستن به مجاهدين داعش از كشور خود مالزي به سوريه آمده است.وي داراي حساب كاربري در فيس بوك است و هر روز اتفاقات رخ داده را در اين حساب به اشتراك مي گذارد.
 
 شمس دختر 26 ساله مالزيايي كه داراي تحصيلات پزشكي است با هدف معالجه مجاهدين داعش به سوريه سفر كرده است و ظاهرا از اين سفر راضي است و تنها دغدغه خود را دلتنگي براي خانواده مي داند.
 
به گزارش خرداد به نقل از العربيه، هفته گذشته وي در صفحه فيس بوك خود خبر ازدواج خود را با ابو البراء كه يك مغربي است منتشر كرد و عكسهاي مراسم خود را انتشار داد.وي ضمن انتشار اين عكسها ازدواج با يكي از مجاهدان را باعث سعادت مي داند و افتخار مي كند كه يكي از زنان اين مجاهد مغربي است.

 
اما به نظر مي آيد مهمترين مشكل وي در حال حاضر نداشتن زبان مشترك با همسر خود است با توجه به اينكه وي به زبان هاي مالي،اردو و انگليسي مسلط است اما همسر جديد وي فقط به عربي مسلط است.
 
اما اخيرا در پست هاي  جديدي كه مي گذارد گويا توانسته اين مشكل را از طريق يكي از هوو هايش حل كند.
 
در يكي ديگر از عكسهايي كه وي در پست خود گذاشته است از دختران دعوت مي كند كه به ازدواج افراد مجاهد در بيايند. در متن انگليسي كه زير عكس نوشته شده است اينطور بيان شده كه با كسي ازدواج كن كه مي داني ارزشهاي اخلاقي تو را به بالاترين سطح مي رساند و تو را هميشه و در هر زمان به ياد خدا مي اندازد.

 
وبلاگ ها و سايت هاي زيادي از سوي گروه داعش براي جذب نيرو ايجاد شده است و در شبكه هاي اجتماعي نيز اين گروه با قدرت به فعاليت خود ادامه مي دهد و به باور كارشناسان آي تي و اجتماعي آلماني تمام اين فعاليتها با برنامه ريزي پيش مي رود و با توجه به آمار جذب اينترنتي افراد مي توان گفت كه اين گروه كاملا موفق بوده است و با وجود آنكه تمام شبكه هاي دنيا اخبار منفي اين گروه را پوشش مي دهند اما  كارشناسان اجتماعي اين گروه با ايجاد يك وبلاگ يا يك حساب كاربري در شبكه هاي اجتماعي تمام اين تبليغات را عليه خود خنثي مي كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
1
خیلی باید زن احمق وبی فکر باشد که خود را به همسری با داعش در بیاورد چون آنها انسان نیستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
خیلی باید زن احمق وبی فکر باشد که خود را به همسری با داعش در بیاورد چون آنها انسان نیستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
خاک برسره بی لیاقتش کنن.....تف به این عقیده اش که ازدواج باخون خوران راافتخارمی دادندبایددامپزشک باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
ادم باید خیلی سیاه بخت باشه که با این ادمای وحشی و کثیف ازدواج کنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین