کد خبر: ۲۷۳۰۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱

صدور قرار کفالت برای سخنگو و معاون باشگاه استقلال

شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه برای سید سعید افجه ای سخنگو و محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال با شکایت جواد نکونام، قرار کفالت صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، جواد نکونام از سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران به اتهام توهین به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده است.

پیرو این شکایت و احضار شعبه رسیدگی کننده، افجه ای و بزرگی، امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافتند و توضیحات خود را به بازپرس ارایه کردند.

پس از ارایه توضیحات، بازپرس برای متهمان قرار کفالت صادر کرد تا تصمیم نهایی خود را در خصوص این شکایت اتحاذ کند.

البته این روزها شکایت و شکایت کشی در ورزش بویژه فوتبال چیز تازه ای نیست و از سرمربی گرفته تا بازیکن و سرپرست باشگاه علیه یکدیگر شکایت می کنند.

از جمله این موارد می توان به زندانی شدن مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با شکایت علی دایی اشاره کرد. البته مایلی کهن که با شکایت دایی به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، پس از 5 روز حبس با رضایت دایی از زندان آزاد شد. 

شکایت دایی از نادر فریاد شیران و محکومیت وی به چهار ماه حبس تعلیقی، شکایت محمد قاضی بازیکن استقلال و سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس علیه یکدیگر، شکایت امیر قلعه نویی از جواد نکونام و حسین کعبی و شکایت نکونام از قلعه نویی از دیگر موارد شکایت اهالی فوتبال علیه یکدیگر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین