کد خبر: ۲۷۳۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷

برتری بایرن‌مونیخ‌ مقابل هرتا و پیروزی پرگل شالکه و لورکوزن

بایرلورکوزن در ورزشگاه بای‌ آره‌نا با نتیجه 5 بر یک از سد میهانش، اف‌سی کلن گذشت. شاگردان راجر اشمیت با این پیروزی خانگی 23 امتیازی شدند و به مکان سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در شبی که قهرمان فصل گذشته آلمان در خانه هرتابرلین به پیروزی خفیفی دست یافت، تیم‌های شالکه و بایرلورکوزن قاطعانه از سد رقبای خود گذشتند.

 

هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا عصر امروز (شنبه) با پنج دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی هرتابرلین در ورزشگاه المپیک شهر برلین پذیرای بایر‌مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی بود.

 

شاگردان پپ گواردیولا که تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها در فصل جاری هستند در این دیدار با نتیجه یک بر صفر بر میزبان خود غلبه کردند. تک‌گل باواریایی‌ها در این مسابقه در دقیقه 27 توسط آرین روبن روی پاس توماس مولر به ثمر رسید. با این برد بایرن 33 امتیازی شد و صدرنشینی خود را استحکام بخشید. هرتابرلین هم 14 امتیازی باقی ماند و در مکان سیزدهم قرار گرفت.

 

پیش از شروع این بازی مسئولان باشگاه هرتابرلین از ژروم بواتنگ، مدافع بایرن‌مونیخ که متولد شهر برلین است به خاطر موفقیت‌هایش با تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014  تقدیربه عمل آوردند. این مدافع 26 ساله بین سال‌های 2002 تا 2007 در تیم‌های رده مختلف هرتابرلین بازی کرده است.


در دیداری دیگر بایرلورکوزن در ورزشگاه بای‌ آره‌نا با نتیجه  5 بر یک از سد میهانش، اف‌سی کلن گذشت. شاگردان راجر اشمیت با این پیروزی خانگی 23 امتیازی شدند و به مکان سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کردند.

 

همچنین شالکه با نتیجه 4 بر یک بر میهمان خود، ماینتس غلبه کرد. شالکه با این برد 20 امتیازی شد و به مکان ششم جدول صعود کرد.

 

در دو دیدار دیگر برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آگزبورگ 3 - هامبورگ یک

وردربرمن 4 - پادربورن صفر

از ساعت 21 امشب هم هوفنهایم در خانه‌اش به دیدار هانوفرمی‌رود.

 

پرونده این هفته بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با دو دیدار بسته خواهد شد که در نخستین بازی ولفسبورگ پذیرای بورسیا مونشن‌گلادباخ است و در جدال پایانی هفته اینتراخت فرانکفورت در خانه‌اش به مصاف بورسیا دورتموند می‌رود.

 

به گزارش تسنیم، در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با 33 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بایرلورکوزن هر دو با 23 امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب مکان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین