کد خبر: ۲۷۳۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

خوشحالی‎ مبارک پس‎از تبرئه‎شدن/ تصاویر

دیکتاتور مصر پس از تبرئه شدن برای مدت کوتاهی در پشت پنجره بیمارستان ارتش دیده شد و ابراز خوشحالی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابنا: «حسنی مبارک» رئیس جمهور مخلوع مصر امروز پس از صدور حکم دادگاه و تبرئه از اتهامات خود گفت: هیچ جرمی مرتکب نشده است و از انقلاب مردم شگفت زده شد.

دیکتاتور مصر پس از تبرئه شدن برای مدت کوتاهی در پشت پنجره بیمارستان ارتش دیده شد و برای طرفداران خود دست تکان داد.

رئیس جمهور مخلوع مصر همچنین در گفتگو تلفنی با تلویزیونی صدی البلد در خصوص وضع جسمانی‌اش گفت: حال من به خواست خداوند خوب است و خدا را شکر می‌کنم.

مبارک درخصوص اینکه آیا در خصوص تبرئه شدنش خوش بین بود یا خیر و آیا دستوری و فرمانی [برای قتل تظاهرکنندگان] صادر نکرده است گفت: من به هیچ وجه مرتکب جرمی نشده‌ام.

حسنی مبارک درباره اینکه در حوادث بیست و پنج ژانویه ۲۰۱۱ در مصر رئیس جمهور بود و در حالی می‌خندید گفت: من از حوادث بیست و پنج ژانویه شگفت زده شدم. هیچ روزی شکی درباره بی‌گناه بودنم نداشتم. نظیر آنچه در بیست و پنج ژانویه دیدم را ندیده بودم. نمی‌توانم در تلویزیون درباره آنچه روی داد سخن بگویم. در ده سال آخر حکومت من نتایج بیست سال موفقیت‌های پیش ظاهر شد، اما آن‌ها علیه ما اقدام کردند.

وی درخصوص اینکه آیا منظورش آمریکایی‌ها یا دیگران است که می‌گوید علیه او اقدام کردند گفت: من آمریکایی‌ها یا دیگران را برای برنامه ریزی حوادث بیست و پنج ژانویه متهم نمی‌کنم.



حسنی مبارک و دو پسرانش در قفس دادگاه




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین