کد خبر: ۲۷۳۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

تمجید خرارد پیکه از کریستیانو رونالدو

خرارد پیکه در صحبت‌هایی به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد این بازیکن پرتغالی با تلاش و کوشش توانست به جایگاه بالایی در فوتبال برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، هر روز که به مراسم توپ طلای فوتبال جهان نزدیک می شویم، صحبت درباره این مراسم و اینکه چه بازیکنی شایسته توپ طلا است بیشتر می شود. خرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا با تمجید از کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو را از زمانی که به منچستر‌یونایتد رفتم می شناسم. او آن زمان خیلی به من کمک کرد. رونالدو بازیکن خیلی بزرگی است. او مثل یک ماشین است و اصلا خستگی را درک نمی کند. رونالدو در تمرینات همیشه خیلی جدی تلاش می کند و توانست با تلاش زیاد به بازیکن بزرگی در فوتبال تبدیل شود.

پیکه ادامه داد: رونالدو روحیه بسیار بالایی دارد و با تلاش زیادش توانست مسی را کنار بزند و توپ طلای فوتبال را در سال گذشته کسب کند. رونالدو سال گذشته شایسته توپ طلای فوتبال جهان بود چرا که با تلاش زیاد توانست به این جایگاه برسد.

این مدافع اسپانیایی درباره مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی گفت: مسی توانایی ذاتی دارد. وقتی توپ زیر پای او قرار دارد خیلی راحت نمی تواند توپ را از او بگیرید. ولی رونالدو محصول تلاش زیاد است و به همین خاطر قدرت بدنی بالایی دارد.

پیکه در ادامه گفت: شایعاتی که در روزهای گذشته درباره پیوستنم به منچستریونایتد منتشر شده را رد می‌کنم، چرا که اصلا تمایلی به بازگشت به منچستر ندارم و می‌خواهم در بارسلونا فوتبالم را به پایان برسانم. من بارسلونا را عاشقانه دوست دارم. سبک بازی این تیم و هواداران بارسلونا برای من اهمیت زیادی دارد و دوست دارم در بارسا بمانم.

مدافع ملی پوش بارسلونا درباره این سوال که آیا دوست دارد بازی در باشگاه دیگری را تجربه کند، این گونه پاسخ داد: دوست دارم تا 35 سالگی در بارسلونا بازی کنم. می‌خواهم راه کارلس پویول را بروم. پویول چه در داخل باشگاه و چه در خارج از آن شخصیتی بسیار استوار و جدی دارد. دوست دارم راه او را دنبال کنم.

پیکه درباره احتمال خروج بارسا از لیگای اسپانیا، گفت: این مساله‌ای است که سران باشگاه باید درباره آن صحبت کنند. من خودم را یک کاتالانی می‌دانم اما با قدرت برای تیم ملی اسپانیا بازی خواهم کرد. هر تصمیمی که در کاتالان گرفته شود، ما آن را اجرا خواهیم کرد.

مدافع بارسلونا در ادامه به تمجید از پپ گوآردیولا، سرمربی سابق تیم خود پرداخت و گفت: گوآردیولا مربی درجه یکی است. در تیم بارسلونا تلاش زیادی کرد و تیم متفاوتی ساخته بود. گوآردیولا کسی است که فوتبال را خوب می‌فهمد. زیر نظر او توانستم خوب پیشرفت کنم. هیچ وقت دورانی که زیر نظر او توانستم فوتبال بازی کنم را فراموش نمی‌کنم. او برای بارسلونا خیلی تلاش کرد و 24 ساعته خودش را وقف باشگاه کرد.

پیکه ادامه داد: رفتن گوآردیولا از بارسلونا یک مساله شخصی بود، درست مانند اتفاقی که برای ساندرو روسل رخ داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین