کد خبر: ۲۷۳۵۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

فرزاد حاتمی از مس اخراج شد

«فرزاد حاتمی» مهاجم تیم فوتبال مس کرمان که امسال به عضویت این تیم کرمانی در آمده بود به دستور اکبر میثاقیان از تمرینات تیم کنار گذاشته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، منطقه کویر، فرزاد حاتمی که امسال نتوانسته رضایت کادر فنی و مردم را جلب کند این بار به دلیل عدم همراهی تیم و ترک اردوی بعد از بازی با نساجی مازندران از تیم مس کنار گذاشته شد.

حاتمی در بازی با نساجی مازندران از روی خط شش قدم دروازه حریف در حالی که دروازه بان نساجی روی زمین افتاده بوده توپ را به دستان او تقدیم کرد و شاید اگر این توپ توسط این بازیکن چندصد میلیونی مسی ها به گل تبدیل می شد مس می توانست دست پر از مازندران به خانه برگردد.

اما ماجرای اخراج وی از آنجا شروع می شود که میثاقیان در اتوبوس زمانی که تیم قصد برگشت به کرمان را داشته است اعلام می کند که تمرین تیم فردا ساعت 16 پابرجاست و کسی حق ترک تیم در برگشت به کرمان و غیبت در تمرین فردا را ندارد، این در حالی است که حاتمی در تهران از مسی ها جدا شده و روز بعد تنها غایب تیم میثاقیان بوده است.

همین امر به اضافه عملکر ضعیف حاتمی در مس باعث خشم سرمربی تیم می شود تا حدی که میثاقیان دستور اخراج حاتمی را اعلام می کند.

میثاقیان حتی دلیل فرزاد حاتمی را که بیماری مادرش را عنوان کرده بود، نپذیرفته است.

فرزاد حاتمی مهاجم نارنجی پوشان کویر امسال با عقد قراردادی یک ساله آن هم با رقم مالی بالا به عضویت تیم مس کرمان در آمده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین