کد خبر: ۲۷۳۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

تساوی استقلال و راه آهن در نیمه نخست

نیمه اول دیدار تیم های استقلال و راه آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و راه آهن از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد با این حال استقلال موقعیت های بهتری از حریفش داشت.

نخستین فرصت این دیدار را استقلال در دقیقه پنجم به دست آورد. سجاد شهباززاده در داخل محوطه جریمه راه آهن یک توپ خوب را به دست آورد که ضربه او را طالب لو با واکنشی دیدنی به کرنر فرستاد. در ادامه این بازهم استقلالی ها بودند که فرصت گلزنی داشتند. در دقیقه 13 این دیدار کار دیدنی کرار به یک پاس خوب از سوی او به برهانی منتج شد و برهانی در شرایطی نامتعادل، فرصت شوتزنی برای ابراهیمی ایجاد کرد که شوت او بعد از برخورد به مدافع راه آهن راهی اوت شد.

در ادامه این دیدار بازیکنان راه آهن توسط غلامی یک فرصت خوب را پیدا کردند که ضربه او در دقیقه 26 با اختلاف راهی اوت شد. تنها یک دقیقه بعد از این فرصت بود که شوت سنگین خرسندنیا می توانست یک گل برای استقلال داشته باشد که توپ او راهی اوت شد و در دقیقه 31 هم شوت دیدنی بیگ زاده از پشت محوطه جریمه راه آهن به شکلی بسیار خطرناک راهی اوت شد تا حساب کار همچنان بدون گل مساوی باقی بماند.

در اواخر این دیدار در دقیقه 43 شهباززاده در داخل محوطه جریمه در شرایطی تک به تک با طالب لو قرار گرفت و شوت سنگین او را طالب لو با واکنشی دیدنی توپ را به کرنر فرستاد و در دقیقه 46 داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که این ضربه را ابراهیمی به تیرک دروازه زد تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب استقلال: محسن فروزان،خسرو حیدری،محمد رضا خرسندنیا،حنیف عمران زاده،امیر حسین صادقی، امید ابراهیمی،آرش برهانی،سجاد شهباززاده، هرائر مگویان، هاشم بیگ زاده و کرار جاسم.

ترکیب راه آهن: وحید طالب‌لو، رامین رضاییان، میلاد محمدی، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، محمد آبشک، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، محمد حسین پور، محمد غلامی و امین منوچهری.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین