کد خبر: ۲۷۳۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

شعار علیه کاپیتان تیم ملی و عادل/ اعتراض یک بازیکن به تعویض

تماشاگران تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر راه‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر علیه کاپیتان تیم ملی و کاپیتان تیم خود شعار دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، دیدار دو تیم فوتبال استقلال و راه‌آهن تهران از هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور حاشیه‌هایی را در پی داشت که خواهید خواند:

* محمد آبشک پس از تعویضش با بهنام برزای به شدت از این کار استیلی ناراحت شد و وقتی که از زمین خارج شد، درگیری لفظی را با استیلی پیدا کرد.

* وحید طالب‌لو بازیکن پیشین استقلال که در حال حاضر در تیم راه‌آهن حضور دارد، به شدت از سوی اندک هواداران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت. تعدادی از هواداران از او می‌خواستند که مجددا به استقلال برگردد.

* طالب‌لو با تعدادی چند از بازیکنان استقلال نیز در ابتدای شروع دیدار خوش و بش کرد.

* امیر قلعه‌نویی که به دلیل محرومیت اجازه نشستن روی نیمکت را ندارد، از داخل رختکن به تماشای بازی تیمش مقابل راه‌آهن نشسته بود.

* جواد زرینچه امروز به جای قلعه‌نویی در محوطه فنی مربیان قرار داشت و مرتب با بازیکنان درون زمین صحبت می‌کرد.

* به علت سردی هوا تماشاگر زیادی از این دیدار استقبال نکرده بود و کمتر از 2 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

* هواداران از برگزاری مسابقه در چنین ساعتی گله داشتند و دلیل نیامدن علاقه مندان به فوتبال را ساعت بد بازی و سردی هوا عنوان کردند.

* اندک هواداران حاضر در ورزشگاه از اینکه علیرضا منصوریان سرمربی نفت توانسته بود پرسپولیس را شکست دهد، بسیار خوشحال بوده و از او اظهار رضایت می‌کردند.

* پس از گل استقلال به راه آهن هواداران استقلال بازیکنان را با غیرت خطاب کردند.

* محمد آبشک پس از تعویضش با بهنام برزای به شدت نسبت به این قضه معترض شد و هنگام خروج از زمین درگیری لفظی‌ای با حمید استیلی پیدا کرد.

* در پایان مسابقه تعدادی از تماشاگران علیه امیرحسین صادقی کاپیتان استقلال شعار داده و او را "بی‌غیرت" خواندند. همچنین آنها علیه جواد نکونام و عادل فردوسی‌پور هم شعار داده و عادل فردوسی‌پور را هم تشویق کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین