کد خبر: ۲۷۳۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
همایون ارشادی:

باید دلایل افزایش سرطان در جوانان را بررسی کرد

همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون از اقدام کیانیان حمایت کرده و به خبرنگار «آفتاب» گفت: «افزایش سرطان دلایل گوناگونی مانند آلودگی هوا ،فشار عصبی و افزایش پارازیت‌های ماهواره‌ای برمی‌گردد به نظر من باید افزایش سرطان در برهه کنونی را به خصوص در میان قشر جوان بررسی کنیم.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون از تشکیل کمپین مبارزه با سرطان توسط رضا کیانیان حمایت کرد. همایون ارشادی تاکید کرد: سرطان دلایل گوناگون و متنوعی دارد که هرکدام در جای خود قابل بررسی و تامل است و می‌تواند زمینه افزایش سرطان را در برهه زمانی فراهم کند.

به گزارش آفتاب، اخیرا رضا کیانیان بازیگر سینما اعلام کرده است کمپینی برای مبارزه با سرطان با حمایت وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست تشکیل خواهد داد.

همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون از اقدام کیانیان حمایت کرده و به خبرنگار «آفتاب» گفت: «افزایش سرطان دلایل گوناگونی مانند آلودگی هوا ،فشار عصبی و افزایش پارازیت‌های ماهواره‌ای برمی‌گردد به نظر من باید افزایش سرطان در برهه کنونی  را به خصوص در میان قشر جوان بررسی کنیم.»

 ارشادی که آثار موفقی همچون درخت گلابی و نارنجی پوش و  طمع گیلاس را در کارنامه خود دارد تاکید کرد: «اقدام آقای کیانیان کاری مناسب و مفید برای مبارزه با بیماری سرطان است. هنرمندان یک جامعه به سبب تاثیرگذاری بر اقشار گوناگون جامعه به خصوص قشر جوان می‌توانند برای مبارزه با بیماری سرطان پیش‌قدم شوند. بنابراین من حمایت خود را از اقدام وی اعلام می‌کنم.» 

بازیگر واکنش پنجم اعلام کرد: «من فکر می‌کنم اگر اقدامات پیشگیرانه و برنامه‌ریزی‌های هدفمند مانند برگزاری سیمنارهای مبارزه با سرطان  با حضور هنرمندان همراه باشد می‌تواند نقش مهمی در همراهی جامعه با مبارزه با سونامی سرطان بر جای گذارد.»

به گزارش آفتاب، رضا کیانیان اخیرا از تشکیل کمپین مبارزه با سرطان خبر داده و گفته است: «زودی کمپین مبارزه با سرطان با همکاری هنرمندان سینما، وزیر بهداشت و سازمان محیط زیست تشکیل خواهد شد موج افزایش سرطان در کشور ما افزایش یافته است. دلیل این افزایش قابل توجه بیماری سرطان خوراک آلوده و صنعتی تولیدی کارخانه‌ها، انواع کودهای کشاورزی غیر استاندارد و هوای آلوده تهران است.

کیانیان در ادامه به توضیح این موارد پرداخته و گفت: «بسیاری از کارخانه های مواد غذایی استانداردهای لازم را فقط برای کسب موافقت و مجوزهای اولیه رعایت می کنند و به دلیل منظم نبودن نظارت‌های لازم، این اصول به فراموشی سپرده می‌شوند. کودهای شیمیایی غیراستاندارد دارای مواد سرطان زایی است که بدن انسان راه پیدا می‌کند. علاوه بر این هوای تهران علاوه بر آلاینده‌ها، با مشکل ساخت و سازهای گسترده روبه‌رو است که مانند دیوارهای بلند رفت و آمد هوا را سد می‌کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین