کد خبر: ۲۷۳۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

تکلیف «سرزمین کهن» به‌زودی روشن می‌شود

تهیه‌کننده «سرزمین کهن» ادغام شبکه‌های سیما و کوچک شدن این سازمان را اقدامی صحیح ارزیابی کرد و گفت: هر سیاستی که باعث شود سازمان صداوسیما از وضعیت انبوه‌گرایی کارمند دربیاید و به سمت تولیدات با کیفیت برود، بهتر خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد مسعود در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص ادغام شبکه‌های تلویزیونی و معاونت‌های صداوسیما اظهار کرد: براساس شنیده‌ها، قرار است معاونت‌ها در هم ادغام و سازمان کوچک‌تر شود که این از نظر من فوق‌العاده است. پرهیز از هرگونه تکثیر کارمندگرایی در سازمان، می‌تواند بر کیفیت آثار و تولیدات صداوسیما تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه گفت: هر سیاستی که باعث شود سازمان صداوسیما از این وضعیت انبوه‌گرایی دربیاید و به سمت تولید بیشتر برود و هزینه‌های آن در بخش تولیدات کیفی صرف شود، چه سریال‌های تلویزیونی و چه برنامه‌های دیگر به نفع همه است.

تهیه‌کننده «سرزمین کهن» در عین حال در پاسخ به پرسشی مبنی بر پخش این سریال از تلویزیون و همچنین ادامه ساخت فاز جدید آن گفت: باید ببینیم معاونت و مدیریت جدید چه سیاستی پیش می‌گیرند. هنوز صحبتی برای پخش این مجموعه نشده است و تا یکی دو هفته آینده قرار است با معاونت جدید صحبت کنیم که درخصوص پخش و ادامه ساخت این مجموعه چه باید کنیم.

محمد مسعود همچنین در پایان گفت‌وگوی خود درخصوص توزیع مجموعه «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی که در شبکه نمایش خانگی در حال تولید است، گفت: در بیلبوردهای تبلیغاتی این مجموعه عنوان شده است که از هفدهم آذرماه این مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود اما معمولا با چند روز تأخیر توزیع صورت می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین