کد خبر: ۲۷۴۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

پارلمان رژیم صهیونیستی منحل می‌شود

رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی از روسای فراکسیون‌های پارلمانی برای حضور در جلسه امروز (چهارشنبه) به منظور تعیین زمان برگزاری انتخابات زودهنگام بیستمین دوره پارلمان این رژیم دعوت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش  منابع عبری زبان، یولی ادلشتاین از روسای فراکسیون‌های پارلمانی کنست دعوت کرد تا برای تعیین زمان برگزاری انتخابات زودهنگام در جلسه فوق العاده امروز شرکت کنند و انتظار می رود که پارلمان اسرائیل ظهر امروز منحل شود.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز گزارش داد که براساس گمانه‌زنی‌های منابع صهیونیستی، انتخابات زودهنگام پارلمانی چهار ماه بعد و در یکی از روزهای دهم، هفدهم یا بیست و چهارم مارس برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب، دولت سوم راستگرا و افراطی بنیامین نتانیاهو بیش از یک سال و نیم عمر نکرد و به خاطر سیاست‌های شکست خورده وی و تشدید اختلافات در داخل کابینه که منجر به استعفای برخی وزرا و برکناری برخی دیگرشد، به پایان خط رسید.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه تزیپی لیونی و یائیر لپید وزرای دادگستری و دارایی این رژیم را به خاطر انتقاد از سیاست‌های دولت برکنار کرد. نتانیاهو در این باره گفت: اجازه حضور مخالفان در کابینه را نمی دهم و به زودی کنست را منحل کرده و در اسرع وقت انتخابات زودهنگام برگزار می کنم.

به گزارش ایسنا، در همین حال، احتمال می‌رود به زودی سی بیرون، وزیر آموزش‌وپرورش، یعیل جرمان، وزیر بهداشت، مائیر کوهین وزیر آسایش و یعقوب پیری، وزیر علوم نیز برکنار شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین