کد خبر: ۲۷۴۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
رییس سازمان خصوصی‌سازی؛

قیمت‌گذاری استقلال و پرسپولیس فردا در هیات واگذاری

رییس سازمان خصوصی سازی از احتمال قیمت گذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال فردا شنبه (16آذر ماه) در جلسه هیات واگذاری خبر داد و گفت: سازمان خصوصی سازی فرصت دارد تا 29 یا 30 آذر قیمت گذاری را تصویب کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی روز جمعه در گفت‌و‌گو با ایرنا در خصوص قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، افزود: مراسم قیمت گذاری این دو باشگاه ورزشی با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دردستور جلسه هیات واگذاری قرار می گیرد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: البته اگر قیمت گذاری در جلسه روز شنبه انجام نشود به طور حتم قیمت ها تا پایان آذر و در روزهای 29 و 30 همین ماه تصویب می شود.

پوری حسینی در خصوص چگونگی برگزاری مزایده برای این دو باشگاه، افزود: مزایده در سازمان خصوصی سازی برگزار می شود و پیش از اعلام زمان مزایده، قیمت پایه هم اعلام می شود و واجدین شرایط می توانند در آن شرکت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای خریداران این دو باشگاه شرطی در خصوص اهلیت شان در نظر گرفته شده است یا خیر، اظهار داشت: تاکنون شرط خاصی برای خریداران باشگاه های استقلال و پرسپولیس تعیین نشده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: البته هیات واگذاری در زمان تعیین قیمت پایه اختیار دارد شرایط خاصی را برای خریداران تعیین کند.

پوری حسینی در پایان گفت: تصمیم گیری برای تعیین شرط و یا در نظر گرفتن اهلیت برای خریداران این دو باشگاه بعد از قیمت گذاری انجام می شود و در صورت تعیین شرط در خصوص آن اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین