کد خبر: ۲۷۴۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

شکست پرسپولیس در آزادی/ ذوب آهن فینالیست جام حذفی شد

jیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با برتری دو بر یک مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های کشور راه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 15و 15 دقیقه عصر امروز (جمعه) در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار با وجود تلاش بازیکنان دو تیم گلی در برنداشت تا پرسپولیس و ذوب آهن تمرکز خود را به نیمه دوم معطوف کنند.

در نیمه دوم شاگردان حمید درخشان که از حمایت هواداران سود می بردند با حرکات نوروزی و خالقی فر از کناره ها فشار زیادی روی دروازه ذوب آهن ایجاد کردند و در طرف مقابل ذوب آهن درضد حملات با بهره بردن از سرعت تبریزی و رجب زاده خطرناک نشان می داد. 

در دقیقه 61، شروع مجدد سریع سوشا مکانی توپ را به مهدی طارمی رساند که این مهاجم جوان با پاس طلایی خود محمد نوری را صاحب توپ کرد تا کاپیتان پرسپولیس گل نخست این دیدار را به نام خود ثبت کند.

در دقیقه 68 پاس ایده آل مهدی رجب زاده سبب شد حمید تبریزی در محوطه جریمه صاحب توپ شده و گل تساوی را به ثمر برساند تا اندک تماشاگران حامی نماینده اصفهان به شادمانی بپردازند.

در دقیقه 72، مایکل اومانا دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا اوضاع پرسپولیس دشوار شود.

پس از این اخراج، سرمربی پرسپولیس مهدی جعفرپور را به جای هادی نوروزی به زمین فرستاد تا خط دفاعی تیم خود را ترمیم کند.

بازیکنان ذوب آهن در دقایق پایانی از یک بازیکن کمتر حریف به خوبی بهره برده و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند تا به گل پیروزی دست یابند.

در دقیقه 90 ارسال مهدی رجب زاده با ضربه سر سانتوس مدافع برزیلی همراه شد و درون دروازه پرسپولیس جای گرفت تا نماینده اصفهان به برتری دو بر یک دست یافته و به عنوان نخستین فینالیست معرفی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی فردا پدیده مشهد از نفت تهران پذیرایی می کند. دیدار نهایی جام حذفی روز یکم خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین