کد خبر: ۲۷۴۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
منوچهر محمدی در گفت‌وگو با «آفتاب»:

در فیلم‌ها از زاویه تازه‌ای به دفاع مقدس نگاه کنیم

منوچهر محمدی به تشریح ایده فیلم میهمان داریم پرداخت و به «آفتاب» گفت: «از تهیه‌کنندگی فیلم دفاع مقدسی هراسی نداشتم زیرا فکر می‌کنم پیشخوان سینمای ایران باید آثار مختلف در ژانرهای گوناگون را تولید کند تا مخاطبان گزینه‌های مناسبی برای انتخاب داشته باشند. اگر تولیدات مناسب و متنوع داشته باشیم، سینما به شکل تک‌بعدی در نیامده و مخاطبان خود را از دست نمی‌دهد.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: منوچهر محمدی، تهیه‌کننده فیلم "میهمان داریم" سینمای دفاع مقدس را نیازمند نگاه‌های تازه خواند. منوچهر محمدی از استقبال از فیلم سینمایی مهمان داریم ابراز خوشحالی کرد و افزود: اینکه مردم از سالن‌های سینما راضی بیرون آیند، نشانگر موفقیت فیلم است. فیلم سینمایی میهمان داریم ساخته مهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی این روزها بر پرده سینماها قرار دارد و با فروش خوبی رو به رو شده است.

به گزارش آفتاب، منوچهر محمدی به تشریح ایده فیلم میهمان داریم پرداخت و به «آفتاب» گفت: «از تهیه‌کنندگی فیلم دفاع مقدسی هراسی نداشتم زیرا فکر می‌کنم پیشخوان سینمای ایران باید آثار مختلف در ژانرهای گوناگون را تولید کند تا مخاطبان گزینه‌های مناسبی برای انتخاب داشته باشند. اگر تولیدات مناسب و متنوع داشته باشیم، سینما به شکل تک‌بعدی در نیامده و مخاطبان خود را از دست نمی‌دهد.»

 محمدی تاکید کرد: «برای پروانه ساخت و اکران مشکلی نداشتیم. به هر حال سینمای دفاع مقدس حوزه حساسی است من فکر می کنم باید از زوایای تازه و کشف نشده به آن نگاه کرد تا فیلم از ورطه کلیشه و تکرار دور افتاد.»

 محمدی در ادامه به انتخاب بازیگران پرداخته و گفت: «درباره انتخاب بازیگران تامل‌های زیادی صورت گرفت آقای پرستویی از ابتدا جز گزینه‌های انتخابی بودند و به توانایی‌های ایشان باور داشتیم. پرستویی از ایفای نقشش به‌خوبی بر آمده است. در جلسه نقد و بررسی که شب گذشته در مشهد برگزار شد استقبال مردم حیرت‌انگیز بود و آقای پرستویی نیز با احترام به مردم پاسخ پرسش‌ها را می‌دادند.» 

 وی افزود: «بهروز شعیبی را در طلا و مس بازی موفقی داشت. شعیبی در این نقش هم انتظارات را خوب بر آورده کرده و نتیجه کار حاکی از آن است که انتخاب بهروز شعیبی انتخاب مناسبی بوده است.»

 محمدی در ادامه تاکید کرد: «فروش یک فیلم تنها ملاک موفقیت یک فیلم نیست زمانی مردم با رضایت سالن‌های سینما را ترک کنند ما به نتیجه دلخواه خود رسیده‌ایم.»

به گزارش آفتاب، فیلم میهمان داریم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شد و در بخش پنجره‌ای رو به آسیا جشنواره بوسان کره جنوبی شرکت داشت. فیلم «میهمان داریم» که مضمونی درباره خانواده و دفاع مقدس دارد، درباره پدر و مادری سالخورده است که فرزند جانبازشان را از آسایشگاه به منزل می‌آورند و قرار است آنها میزبان یک میهمان ویژه باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین