کد خبر: ۲۷۴۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶

واکنش درخشان به بازداشت سیاسی

حمید درخشان در مورد بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل سرخپوشان و عواقب آن به خبرنگار ما گفت: باور کنید برخی مواقع تصور می‌کنم حتی بازداشت سیاسی هم خطی است. برخی که برای پرسپولیس شمشیر را از رو بسته اند، این هم قوز بالا قوز!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه با بازداشت سیاسی حتی نمی‌تواند لیست خرید به باشگاه بدهد گفت: مربی‌ای که دربی را می برد تا یک فصل تضمین دارد اما برخی این را هم نمی‌دانند.

 حمید درخشان در مورد بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل سرخپوشان و عواقب آن به خبرنگار ما گفت: باور کنید برخی مواقع تصور می‌کنم حتی بازداشت سیاسی هم خطی است. برخی که برای پرسپولیس شمشیر را از رو بسته اند، این هم قوز بالا قوز!

سرمربی پرسپولیس که عصبانی بود در ادامه افزود: الان موقع یارگیری پرسپولیس است اما من نمی توانم حتی بازیکن بگیرم، این از تیم من که نواقصی دارد، آنهم از احکام انضباطی و باز این از مصدوم ها و این آخری را دیگر نمی دانم کجای دلم بگذارم، انگار طلسم شده ایم انگار همه این اتفاقها برنامه ریزی شده است و حتی تاریخ‌هایش را هم هماهنگ کرده اند تا درست وسط نقل و انتقالاتی که خیلی به آن امیدوار بودیم مدیر عامل نداشته باشیم! این وسط انگار دربی از دست دشمنان پرسپولیس در رفت و توانستیم کارمان را انجام بدهیم.

حمید درخشان در مورد علت اصلی بازداشت سیاسی گفت: من چیزی نمی دانم. به ما گفته اند متعلق به بدهی های مدیران قبلی است اما من واقعا نمی دانم،هرکس تحلیلی دارد برای خودش ،من نمی خواهم وارد حریم مدیران قبلی شوم اما این را می دانم که شرایط پرسپولیس مناسب نیست. ما دنبال یارگیری بودیم، ما حتی نمی توانیم لیست خرید به مدیر عامل بدهیم امیدوارم طی یکی دو روز آینده مشکل آقای سیاسی حل شود و به پرسپولیس برگردد،تا جلسه ای داشته باشیم و ببینیم باید چه کار کنیم؟

وی در ادامه در مورد شایعه اولتیماتوم سیاسی به خودش گفت: آخر این بنده خدا الان چگونه می خواهد به من اولتیماتوم بدهد که چنین مواردی را شایعه می کنند؟ اصالتا مربی که دربی را می‌برد حداقل تا یک فصل حاشیه امنیت دارد اما برخی واقعا فوتبال را نمی شناسند که چنین مواردی را شایعه می کنند. من بیشتر از این حرفها نگران نیم فصل دوم هستم ،شاید باید یک نیم فصل دیگر من و هواداران  دلمان از جا کنده شود. امیدوارم هرچه سریعتر اینهمه شایعه و حقیقت و احکام و ... دست از سر پرسپولیس بردارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه هایش در تعطیلات خاطرنشان کرد: هم برنامه اردوی خارج از کشور داریم و تمرینات فشرده داخلی اما فعلا هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم،شما فریاد ما را حداقل به گوش آنها که هرروز بازیکنانمان را محروم می کنند ودیگران برسانید

درخشان در مورد شکست‌های اخیر تیمش گفت: نفت در هجده قدم خودش دفاع می کرد تا اینکه با دراپ بال و اشتباه مدافع  و دروازه بان من به گل رسید،در بازی با ذوب آهن هم داور اشتباه کرد و تیم ما از هم پاشید و به این ترتیب بود که روند صعودی ما تا دربی متوقف شد، مصدوم و محروم هم زیاد داریم در همین جام حذفی اگر بنگر را حتی روی نیمکت هم داشتم بازی را با وجود همه اشتباهات داوری نمی باختم، طارمی هم مصدوم شد. مایکل هم که اخراج شد!

به گزارش مهر، سرمربی پرسپولیس در پایان افزود: خوشحالم که مردم این نکات را می فهمند آنها به ما لطف دارند و اگر قوت قلبهای آنها نبود نمی شد راه را ادامه داد،باید از بازیکنانم هم تشکر کنم به ویژه آنها که با جان و دل بازی می کنند دست آنها را می بوسم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین