کد خبر: ۲۷۴۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
با حضور رییس جمهوری؛

همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد آغاز شد

همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد صبح امروز (دوشنبه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، در این همایش همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، جمعی از مسوولان کشوری، فعالان بخش خصوصی، اساتید دانشگاه و نخبگان علمی حضور دارند.

حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری از دیگر شرکت کنندگان در این همایش هستند.

«کاظم پالیزدار» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، سه محور اصلی این همایش را «برنامه و راهبردهای حاکمیت»، «نقش جامعه مدنی» و «نقش فرهنگ» در مبارزه با فساد اعلام کرد.

وی افزود: نماد سازی در بین مردم از وجود اراده حاکمیت در مبارزه با فساد، ایجاد اطمینان در میان فعالان اقتصادی از وجود محیطی امن و کارا برای فعالیت های سالم اقتصادی و پیام هشدار به متخلفان در برخورد قاطع حاکمیت با اقدامات سوء آنها از دیگر اهداف برگزاری این همایش است. 

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، تشریح عملکرد و اقدامات دستگاه های اجرایی، تقنینی و قضایی نیز از اهداف برگزاری همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین