کد خبر: ۲۷۴۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

فائزه هاشمی:در دولت احمدی‌نژاد کدام شعار و حرف آنها عملی شد

فائزه هاشمی در مراسم روز دانشجو دانشگاه آزاد واحد نور اظهار کرد: در دوران هشت سال دولت احمدی نژاد کدام شعار و حرف آنها عملی شد؟ کجایند آن دزدانی که قرار بود به مردم معرفی و دستگیر شوند .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فائزه هاشمی در مراسم روز دانشجو دانشگاه آزاد واحد نور اظهار کرد: در دوران هشت سال دولت احمدی نژاد کدام شعار و حرف آنها عملی شد؟ کجایند آن دزدانی که قرار بود به مردم معرفی و دستگیر شوند .

به گزارش روز نو، فائزه هاشمی ظهر دوشنبه با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت:چون بحث دانشگاه آزاد در این چند وقت داغ هست بگذارید از گزارش تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد که در رسانه ها اعلام شد قانونی ، منطقی ، حقیقی و حقوقی نبود و یه کار سیاسی بود که در حال حاضر با توجه به اینکه در دوره دکتر میرزاده بودیم و وی دستور همکاری کامل در این موضوع را داده و اطلاعات کامل در اختیارشون گذاشته شده بود و این کار زمانی که انجام بشه پاسخ هر چه که باشد باعث اصلاح و رفع مشکلات و پیشرفت دانشگاه آزاد می شود .


وی افزود: در این موضوع چند خلاف صورت گرفت اول اینکه گزارش تحقیق و تفحص مجلس طبق قانون و آئین نامه داخلی مجلس باید ابتدا در صحن مجلس قرائت شده و بعد رسانه ها آن را منتشر کنند ولی این گزارش اول به رسانه های خاص داده شد و بعد به مجلس رفت .

فائزه هاشمی اظهار کرد:در زمان مدیریت فرهاد دانشجو این افراد تحقیق و تفحص را در مجلس حذف کردند ولی با توجه به خبرهایی که از دوره فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد رسیده پول هایی که گم شده و بلایی که سر اموال دانشگاه آزاد آمده هنوز در دست بررسی است اما این نمایندگان دوران فرهاد دانشجو را کنار گذاشتند و با این اقدام سیاسی بودن کار خود را در تحقیق و تفحص از دانشگاه ازاد نشان دادند و اگر این تحقیق و تفحص برای دانشگاه آزاد است پس دوران چرا فرهاد دانشجو از این گزارش حذف شده است .

وی ادامه داد: بخش عمده ای از اطلاعات ، گزارشات و آمارهایی که از دوران دکتر جاسبی آماده شده بود و پا سخ هایی که به سوالات در این تحقیق و تفحص داده شده بود را از آن حذف یا اینکه اصلا استفاده نکرده اند .

فائزه هاشمی تصریح کرد:به نظر می رسد که این اقدام هماهنگ از قبل برنامه ریزی شده بود و برای تخریب گروهی مدیران دانشگاه صورت گرفته است .

وی افزود: با طرح این موضوع می خواهم اهمیت مجلس و تفکراتی که در این مجلس وجود دارد و اینکه یک مجلس سازنده چه تاثیری بر جامعه خواهد گذاشت را بررسی کنیم و این وظیفه همه ما مردم ، دانشجویان و دانشگاهیان را سنگین تر می کند که نماینده سیاسی کار را انتخاب نکنیم تا اینگونه عمل کند و این منظور نیست که نماینده نباید سیاسی باشد بلکه باید سیاسی کاری نکند .نمایندگان باید متخصص، کارشناس و اهل سیاسی کاری نباشد و دارای صداقت باشند و واقعا دغدغه منافع ملی و رشد کشور را داشته باشند .

فائزه هاشمی تاکید کرد:اگر همه مردم باهم تلاش کنیم و نمایندگان واقعی خود را به مجلس آینده بفرستیم کار رئیس جمهور را هم کمی در اداره کشور با این همه بحران آسان تر می کنیم.

وی ادامه داد:اینکه مجلسی بیاید جرات را از وزرا بگیرد و اجازه کار کردن به آنها ندهند و با طرح سوال های بیهوده وزرا را مشغول کارهای حاشیه ای کنند و با همین اقدامات روند فرسایشی در مملکت ایجاد کنند تا دولت روحانی نتواند کار خاصی برای کشور انجام دهد و در آخر هم با تخریب دولت به هدف خود که نا کارامد جلوه دادن دولت است برسند.

فائزه هاشمی گفت:در صحبت های آقای خاتمی که حادثه ۱۶آ‌‌‌ذر را تعریف کردند میتوان اینگونه برداشت نمود که در برخی دوره ها تاریخ تکرار شده ولی نه به همان شکل بلکه با ابزارهای دیگر و شکل دیگر چون در دنیای امروز با وجود دهکده جهانی و جهانی شدن انسان ها دیگر اجازه آنگونه برخوردها و ابزار چکشی را در خیلی از کشورها نمی دهند .

وی اضافه کرد:امروز خود مردم آزاداندیش هستند و اجازه کارهایی را که در آذر سال ۳۲ اتفاق افتاد را نمی دهند ولی می بینیم در برخی برهه های زمانی همان اتفاقات باردیگر با ابزاری دیگر و به یک شکلی دیگر تکرار می شود که اینها می توانند خطرناک باشند .ولی محیط دانشگاه با حضور دانشجویان شرایطی دارد که این مسایل را نمی پذیرد و سعی به حداقل رساندن این مساپل می کند و زیر بار این مسایل نمی رود .

فائزه هاشمی اظهار کرد:شاید یکی از بهترین و مهمترین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی این باشد که با افزایش تعداد دانشجویان که خودش بار سیاسی ،فرهنگی و علمی در خانواده ها و در جای جای کشور حتی روستاها را افزایش داد و توانست جو عمومی کشور را رشد دهد و همین دانشجویان که از دانشگاه های مختلف هستند همه اینها وظیفه ای دارند در روشنگری و باید خانواده ها را در شهر و روستا آگاه سازند و بتوانند تاثیر دانشجو بودن خودشان را به جامعه نشان دهند و اگر این اتفاق واقعا بیفتد می تواند جامعه را به آن رویه ایده آل و آرمان خواهانه برساند و جامعه را از فریب حرف ها و حرکات پوپولیستی نجات دهد .

وی افزود:در دوران هشت سال دولت احمدی نژاد کدام شعار و حرف آنها عملی شد؟ کجایند آن دزدانی که قرار بود به مردم معرفی و دستگیر شوند .

فائزه هاشمی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:به هر حال راه برای ما زیاد است و موانع هم انبوه وجود دارد البته فشارها هم فوق العاده زیاد است و باعث شده که کارها سخت تر شود و طبیعتا باید برای تحقق آرمان هایمان هزینه داد و باز این دانشجو است که از هزینه دادن اباعی ندارد و به خاطر آگاه بودن و فهم و شعور و ادراک و دادن هزینه برای آرمان مقدس خودش که همان حفظ آزادی و توسعه و رشد کشور است حاضر است هزینه بدهد تا شرایط کشور بهبود یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین