کد خبر: ۲۷۴۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

برخورد قضایی با دلالان خودرو در تهران

دادستان ناحیه ۳۲ تهران به همراه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و معاون پلیس راهور تهران بزرگ از مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر بازدید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، دادستان ناحیه ۳۲ تهران با حضور در مرکز خرید و فروش چیتگر اظهار داشت: با ساماندهی خریداران و فروشندگان خودرو درمراکز خرید و فروش خودرو شاهد کاهش معضلات و مشکلات مربوط به شکایات خودرویی هستیم.

وی با بیان اینکه در گذشته خرید وفروش خودرو توسط دلالان در سطح شهر بدون نظارت صورت می گرفت، اظهارداشت: با تمرکز و هدایت خریداران وفروشندگان خودرو در چنین مراکزی بسیاری از تخلفات مربوط به خرید وفروش خودرو کاسته می شود.

کارگر در ادامه با اشاره به وجود سایت کارشناسی خودرو در مراکز خرید و فروش خودرو چیتگر اظهارداشت: خدمات شهرداری تهران در بخش ساماندهی خریداران و فروشندگان خودرو بسیار قابل تقدیر است و جا دارد به شهردار تهران به دلیل داشتن چنین مدیران لایقی تبریک گفت.

وی با ابراز رضایت از خدمات ارایه شده در مراکز خرید و فروش خودرو توسط مجموعه شرکت ساماندهی بر توسعه راه های ورودی و خروجی از طریق اجرای طرح های ترافیکی، افزایش سایت های کارشناسی، انجام امور تبلیغاتی برای شناسایی بیشتر مجموعه و بهره گیری از نیروهای پلیس راهور تاکید کرد.

کارگر با بیان اینکه باید با دلالانی که در بیرون از مرکز خرید و فروش خودرو اقدام به واسطه گری می کنند برخورد قضایی جدی صورت گیرد، اظهار داشت: در راستای پاکسازی اطراف مراکز خرید و فروش خودرو از دلالان با ید با همکاری بیشتر پلیس راهور اقدامات مثمر ثمر صورت پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین