کد خبر: ۲۷۵۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

درخشان: بازیکنانم مصدوم هستند یا محروم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر نصف بازیکنانم مصدوم هستند و یا محروم و چنین شرایطی مرا خسته کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: خسته شده‌ام از اینکه بارها این جملات را که بازیکن مصدوم و محروم زیادی داریم، به زبان آورده‌ام. متأسفانه دیروز هم مهرداد کفشگری دچار آسیب‌دیدگی شد. در حال حاضر نصف بازیکنانم مصدوم هستند و یا محروم و چنین شرایطی مرا خسته کرده است.

وی اضافه کرد: فردا مقابل تیم جوان و دوند‌ه‌ای بازی می‌کنیم که رتبه خوبی در جدول دارد. فولادی‌ها از بضاعت خوبی برخوردارند اما ما چند هفته‌ای است که با بدشانسی مواجه هستیم. امیدوارم در بازی فردا بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد و بتوانیم با انجام یک بازی زیبا سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه همه تیم‌ها در حال یارگیری هستند ولی پرسپولیس به دلیل مشکلاتی که مدیرعاملش دارد نتوانسته بازیکنی جذب کند،  عنوان کرد: اگر مشکلات دست من بود آن را حل می‌کردم ولی یکسری مسائل وجود دارد که در دست من نیست. به عنوان مثال تلاش کردیم که کار انتقال بابک حاتمی از سایپا به پرسپولیس انجام دهیم ولی به دلیل مشکلاتی که در باشگاه وجود داشت موفق به این کار نشدیم.

وی افزود: امروز با اعضای هیئت مدیره جلسه‌ای خواهیم داشت تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم دو اردوی برون مرزی داشته باشیم و تعدادی بازیکن جدید جذب کنیم. خیلی کار سختی داریم، چون بازیکنان مدنظر ما خوب هستند و گرفتن آنها از باشگاه‌های‌شان کار سختی است. امیدوارم تعامل انجام شود و بتوانیم جابه‌جایی‌ها را انجام دهیم و چند بازیکن خوب جذب کنیم.

درخشان درباره محرومیت تماشاگران پرسپولیس از دیدار فردا گفت: طبق معمول حکم دادند و آن را اجرا می‌کنند. این از بدشانسی ماست که پوئن میزبانی را از دست می‌دهیم اما تلاش می‌کنیم که در غیاب تماشاگران بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس لیست مازادی خواهد داشت، عنوان کرد: نمی‌شود که لیست مازاد نداشته باشیم ولی باید ببینیم که چقدر می‌توانیم بازیکن جذب کنیم. همین‌طوری نمی‌توانیم لیست مازاد را اعلام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس گفت: همه افراد تلاش می‌کند که با رایزنی مشکل را حل کنند.

درخشان ادامه داد: من از مراجع قضایی تقاضا دارم که نگاه ملی به این قضیه داشته باشند. به هر حال باشگاه پرسپولیس یک باشگاه مردمی است و در شرایط فعلی که ما مشکلات بسیاری داریم، هواداران توقع دارند بازیکنان خوبی در فصل نقل‌وانتقالات جذب کنیم. متأسفانه تا زمانی که باشگاه مدیرعامل نداشته باشد و فردی نباشد تا پشت چک‌ها را امضا کند ما نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. واقعاً شرایط پرسپولیس بحرانی است و امیدواریم هرچه زودتر از این وضعیت خارج شویم.

وی با تأکید بر اینکه به کمیته انضباطی در خصوص قضیه عالیشاه و اومانیا نامه زده است، گفت: ما با ارسال نامه به کمیته انضباطی پیگیر وضعیت این دو بازیکن هستیم و از کمیته انضباطی خواسته‌ایم محرومیت عالیشاه را به حالت تعلیق دربیاورد. در مورد مایکل اومانیا نیز باید بگویم خسرو حیدری در جام حذفی کارت گرفت اما از لیگ محروم نشد و ما در قبال اومانیا نیز همین توقع را داریم. به هر حال من از مسئولان باشگاه خواسته‌ام قوانین فیفا را به طور دقیق بررسی کنند به هر حال راهکاری بیاندیشیم. تلاش ما این است به هر شکلی که شده بتوانیم از این دو بازیکن در بازی فولاد استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چرا بازیکنان مصدوم پرسپولیس تلاش زیادی برای بهبودی زودتر از خود انجام نمی‌دهند، گفت: مصدومیت چند نوع است. بعضی از مصدومیت‌ها سطحی است و بازیکن می‌تواند با فیزیوتراپی کوتاه‌مدت به تمرینات برگردد اما مصدومیت‌های پارگی یا کشیدگی شدید در کوتاه‌مدت بهبود پیدا نخواهد کرد. ضمن اینکه مسائل پزشکی در تخصص من نیست که بخواهم وارد جزئیات شوم. دکتر تیم به من گفت صادقیان و حقیقی چهار پنج هفته زمان نیاز دارند تا بهبود پیدا کنند.

درخشان همچنین تأکید کرد: اینطور نیست که بازیکن مصدوم ما فکر کنند چون بازی نمی‌کنند دریافت‌های هفتگی خود را به طور مرتب دریافت خواهند کرد، بلکه ما طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بازیکنان مصدوم هفته به هفته دریافتی نداشته باشند. این نوع پول گرفتن شامل بازیکنانی می‌شود که در همه بازی‌ها تیم را همراهی می‌کنند. پس هر بازیکنی که دور از تیم باشد خودش ضرر خواهد کرد.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس درخواست جذب محسن مسلمان از ذوب‌آهن را داشت اما این بازیکن به استقلال پیوست، گفت: نمی‌دانم مسلمان به استقلال رفته یا نه، چون خبر دقیق را به من نگفته‌اند به ما اعلام کرده‌اند توافقاتی انجام شده که آنها بازیکن بدهند و بازیکن بگیرند اما برای ما جالب است که درخواستی که از ذوب‌آهن برای جذب مسلمان داشتیم خیلی عجیب بود و رقم پیشنهادی دوستان خیلی بالا بود. خواسته ذوب‌آهن این بود که مبلغ دو میلیارد تومان برای رضایت‌نامه دائمی مسلمان بپردازیم. انتظار داشتیم که رقم آنها پایین باشد.

درخشان در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال برای گرفتن رضایتنامه مسلمان تا پایان فصل 500 میلیون تومان می‌پردازد، تصریح کرد: نمی‌دانم چه توافقی بین آنها انجام شده اما در جواب باشگاه ذوب‌آهن دیدیم که رقم پیشنهادی دو میلیارد تومان بود.

به گزارش تسنیم، سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه استقلال خوزستان در قبال انتقال مجیدی، مهاجم این تیم به پرسپولیس خواستار معاوضه محمد نوری و مهدی طارمی بوده است، گفت: هدف ما این بود جایی را که نیاز به بازیکن داریم، ترمیم کنیم اما قرار نیست که جایی که نقطه‌ قوت ماست را از دست بدهیم. قرار نیست جایی را درست کرده و جای دیگر را خراب کنیم. خواسته ما از استقلال خوزستان این بود که مجیدی را به ما بدهند اما آنها خواستار معاوضه دو بازیکن شاخص ما بودند که اگر این اتفاق می‌افتاد به تیم ما لطمه می‌زد. در حال صحبت کردن با این باشگاه هستیم تا بتوانیم به توافق برسیم. برخی مواقع محترمانه «نه» گفتن باشگاه به این صورت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین