کد خبر: ۲۷۵۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

پیکان صدرنشین دور مقدماتی شد

تیم والیبال پیکان تهران به رغم شکست در ششمین هفته لیگ برتر والیبال یک هفته قبل از پایان دور رفت این رقابت ها، قهرمانی خود در نیم فصل را مسجل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد «حسین معدنی» امروز (چهارشنبه) در شش شهر تهران، گنبد، زاهدان، ورامین، بندرعباس و شیراز پیگیری شد.

در گروه یک دور مقدماتی لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران در آخرین مسابقه دور رفت خود در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری تبریز بود و شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه سه بر دو مغلوب نماینده تبریز شدند.

پیکانی ها در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 16 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم با امتیازهای 26 بر 24، 26 بر 24 و 15 بر 13 مغلوب شهرداری تبریز شدند تا نخستین شکست خود را در این رقابت ها تجربه کنند.

تیم والیبال پیکان با کسب یک امتیاز این مسابقه 15 امتیازی شد و صدرنشینی اش در دور مقدماتی یک هفته مانده به پایان این رقابت ها مسجل شد.

شهرداری تبریز نیز با کسب این پیروزی 11 امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند.

در دیگر مسابقه هفته ششم لیگ برتر والیبال، تیم متین ورامین با نتیجه 3 بر صفر برابر نوین کشاورز به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه که امروز به میزبانی تیم والیبال متین ورامین در سالن ورزشی شهید گل عباسی این شهرستان برگزار شد، تیم والیبال متین در سه گیم متوالی برابر میهمان به پیروزی دست یافت.

تیم متین ورامین این بازی را با نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 21 و 25 بر 18 به پیروزی دست یافت.

تیم والیبال متین در این دیدار با بهره گیری از امیر غفور بازیکن ملی پوش خود و هماهنگی میان سایر بازیکنان موفق به پیروزی برابر میهمان خود شد .

متین ورامین در این بازی از حمزه زرینی دیگر بازیکن نامی خود استفاده نکرد.

تیم والیبال متین ورامین هفته اول، دوم و پنجم لیگ برتر امسال را به ترتیب برابر تیم های پارس مهر فارس و آلومینیم المهدی و سایپای البرز به پیروزی دست یافت و در هفته سوم و چهارم برابر تیم های شهرداری ارومیه و وزارت دفاع تن به شکست داد.

تیم والیبال جواهری گنبد در زاهدان موفق به کسب دومین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال امسال شد.

تیم های شهرداری زاهدان و جواهری گنبد در سومین و آخرین مسابقه گروه یک لیگ برتر والیبال در هفته ششم، در سالن استانداری زاهدان به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان جبارقوچان نژاد سرمربی تیم شهرداری زاهدان که با هفت امتیاز در رتبه چهارم این گروه بودند در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 20 مغلوب میهمان خود جواهری گنبد شدند.

جواهری نیز با کسب این پیروزی شش امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول باقی ماند اما اختلاف خود را با شهرداری زاهدان به یک امتیاز رساند.

در این دیدار مهدی کریمی بازیکن شماره 17 شهرداری زاهدان کارت زرد و وحید والی دیگر بازیکن شهرداری کارت قرمز دریافت کردند.

تیم والیبال سایپا نیز در دیگر مسابقات این هفته لیگ برتر با شکست نماینده فارس دو پله صعود در جدول گروه دوم لیگ برتر والیبال را تجربه کرد.

دو تیم سایپا و مهر پارس فارس که قبل از این مسابقه قعر نشین جدول گروه دوم بودند در سالن شهید دستغیب شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و نارنجی پوشان سایپا سه بر یک به پیروزی رسیدند.

شاگردان فرشاد سعیدی در ست سوم این مسابقه 25 بر 18 مغلوب میزبان خود شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند تا با کسب این برد دو پله صعود در جدول این رقابت ها را تجربه کنند. البته جایگاه نهایی آنان بعد از اتمام دیدارهای این گروه مشخص می شود.

این مسابقه 110 دقیقه زمان برد و بیش از یک هزار 700 تماشاگر خونگرم شیرازی را در سالن به عنوان تماشاگر داشت.

تیم والیبال تعاون گنبد در پنجمین مسابقه هفته ششم لیگ برتر والیبال به پیروزی رسید، اما جایگاه ششمی اش در جدول تغییری نکرد.

در پنجمین مسابقه هفته ششم لیگ برتر والیبال تیم ارتعاشات صنعتی ایران که نوجوان والیبال کشورمان را در اختیار دارد، در سالن المپیک گنبد به مصاف تعاون این شهر رفت و سه بر یک مغلوب میزبان خود شد.

والیبالیست های تعاون گنبد در ست دوم 25 بر 21 مغلوب ارتعاشات شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 18 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند تا دومین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب کرده باشند.

تعاون گنبد با این یپروزی پنج امتیازی شد، اما جایگاهش در جدول تغییر نکرد و در رتبه ششم باقی ماند و ارتعاشات بدون امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

تیم والیبال آلومینوم المهدی بندرعباس در آخرین مسابقه هفته ششم لیگ برتر والیبال موفق به شکست سه بر دو وزارت دفاع شد تا این تیم نخستین شکست خود را تجربه کرده باشد.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی المهدی در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 22 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 26 بر 24 و 17 بر 15 وزارت دفاع را از پیش رو برداشتند تا در نهایت دو امتیاز این مسابقه را به دست آوردند.

بابک امیری بازیکن شماره 18 وزارت دفاع در این مسابقه به دلیل اعتراض بیش از حد به داور مسابقه کارت قرمز گرفت. همچنین اعتراضات حمید جعفری بازیکن شماره پنج وزارت دفاع نیز یک کارت زرد برایش داشت.

برخی بازکنان وزارت تعاون در این مسابقه به ابراز احساسات تماشاگران واکنش نشان دادند که این واکنش ها مناسب نبود و پرتاب اشیاء را به دنبال داشت که باعث توقف مسابقه برای دقایقی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین