کد خبر: ۲۷۵۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

مرگ کارگر جوان در زیر آوار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر در پی ریزش آوار در قیطریه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: در ساعت 9:19 صبح امروز یک مورد حادثه ریزش آواره سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه شش و نجات چهار را به محل حادثه واقع در قیطریه، خیابان قاسمی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه یک ساختمان در حال احداث بود که به علت بی احتیاطی کارگران، یکی از دیوارهای آن فرو ریخته و یک کارگرجوان در زیر آوار گرفتار شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند، گفت: آنها در شرایط سخت که هر لحظه احتمال ریزش ساختمان بیشتر می شد، مشغول عملیات خارج کردن فرد و موفق شدند در کمترین زمان ممکن کارگر جوان را به نام قدیر 38 ساله از زیرآوار خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان این فرد را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند، گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ وی را تایید و اعلام کردند.

ملکی با بیان اینکه بی توجهی به اصول ایمنی هنگام کار علت این حادثه بوده است، گفت: آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی و اطمینان از عدم وجود خطر به ماموریت خود پایان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین