کد خبر: ۲۷۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

رایس: تحریم‌های بیشتر علیه ایران نابخردانه است

رایس تاکید کرد که باید گفت که هر اعمال تحریم بیشتر علیه ایران اقدامی عبث بوده و ره به جایی نخواهد برد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روزنامه 'وال استریت ژورنال' آمریکا روز چهارشنبه در گزارشی به نقل از مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد اعمال تحریم های یک جانبه بیشتر آمریکا علیه ایران نابخرانه بوده و نتیجه مذاکرات هسته ای را از بین می برد.

به گزارش ایرنا، 'سوزان رایس' امروز در گفت وگو با وال استریت ژورنال در مورد برخی از مهم ترین چالش های نظامی و دیپلماتیکی که واشنگتن اکنون با آنها مواجه است، گفت: اگر آمریکا بخواهد به طور یکجانبه تحریم های بیشتر علیه ایران تصویب کند، نتیجه مذاکرات هسته ای طولانی مدت با ایران را بین می برد.

وی در مصاحبه با 'جرارد بیکر' سردبیر ارشد این روزنامه در خصوص اظهارات یک سناتور دمکرات این کشور درباره تضعیف تدریجی تحریم ها علیه ایران و امکان تصویب تحریم های بیشتر علیه ایران گفت:از آنجایی که مذاکرات با ایران پیشرفت خوبی داشته است،تصویب چنین قانونی در این برهه از زمان نه تنها به هیچ وجه سازنده نیست بلکه نتیجه زحمات قبلی را نیز بر باد می دهد.

یادآوری می شود 'باب منندز' سناتور دموکرات از ایالت نیوجرسی چند روز قبل ضمن ابراز نگرانی از احتمال تضعیف تدریجی تحریم ها علیه ایران، اعلام کرده بود که قصد دارد طرحی را برای افزایش تحریم ها علیه ایران پیشنهاد دهد.

به همین دلیل مشاور امنیت ملی آمریکا گفت:از آنجایی که مذاکرات پیشرفت داشته است، از اینرو نابخردانه خواهد بود جلوی پیشرفت های بدست آمده از این مذاکرات به ویژه زمانی که احتمال دستیابی به توافق جامع که اگر قریب الوقوع نباشد، محتمل است، گرفته شود.

رایس تاکید کرد که باید گفت که هر اعمال تحریم بیشتر علیه ایران اقدامی عبث بوده و ره به جایی نخواهد برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین