کد خبر: ۲۷۵۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

مدیرکل آرشیو صداوسیما انتخاب شد

رییس سازمان صداوسیما مدیرکل آرشیو صداوسیما را معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، محمد سرافراز - رییس سازمان صداوسیما - با صدور حکمی سعید انبارلویی را به سمت مدیرکل آرشیو صداوسیما منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است:

«جناب آقای مهندس سعید انبارلویی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب مفید و بر اساس ساختار جدید سازمان جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیر کل آرشیو» منصوب می‌شود. وظیفه جنابعالی در این مسئولیت علاوه بر ساماندهی، حفظ و نگهداری بزرگترین میراث دیداری و شنیداری کشور، ایجاد سازوکارهای لازم برای سرعت بخشیدن به دسترسی برنامه‌سازان رادیویی و تلویزیونی به منابع بی‌نظیر، فاخر و کمیاب آرشیوی است که موجب ارتقاء کیفی خدمات صداوسیماست.

توجه به روزآمدی و بازیابی منابع موجود، پاسخگویی به هنگام به مراجعه‌کنندگان درون و برون‌سازمانی، هماهنگی و ارتباط موثر با مجموعه آرشیو‌های سازمان در سراسر کشور، بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین رسانه‌ای در ارائه خدمات، تبدیل منابع آنالوگ به دیجیتال و تهیه نر‌م‌افزار لازم که قابلیت جستجو برای همه منابع سازمان را فراهم کند از عمده انتظاراتی است که باید با به کارگیری نیروهای متعهد و کارآمد برآورده شود.

لازم می‌دانم از خدمات مفید و موثر جناب آقای محمدیان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کنم. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌کنم.

محمد سرافراز

رییس سازمان»

به گزارش ایسنا، سعید انبارلویی، پیش از این به عنوان مدیر کل فنی معاونت برون مرزی در صداوسیما مشغول به کار بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین