کد خبر: ۲۷۵۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

یک استقلالی دیگر درخواست رضایت کرد

یک بازیکن دیگر استقلال نیز خواستار جدایی از تیم استقلال شد زیرا وی مدعی است که حضور در یک تیم خارجی را به ماندن در استقلال ترجیح می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مسئولان تیم استقلال در باشگاه شرایط تیم و بازیکنان را مورد بررسی کامل قرار می دهند اما اعلام شده است که این اعضا در جلسه ای حسابی از کادر فنی انتقاد کردند.

گفتنی است استفاده از محسن فروزان در ترکیب دائمی تیم باعث بوجود آمدن حرف و حدیث‌های بسیاری شد زیرا این دروازه بان عملکرد قابل قبولی نداشت و در بازی پایانی تیم استقلال قبل از تعطیلات چهار گل دریافت کرد.

شایان ذکر است این گلر با شرایطی خاص از ابتدای لیگ استقلال را همراهی می کند و هیچ رقیبی نداشت به همین دلیل در درون دروازه استقلال جای گرفت و این تیم را با آمادگی و نا آمادگی همراهی کرد و این موضوع باعث شد که حواشی بسیاری ایجاد شود و از این دروازه بان انتقاد گردد.

این در حالی است که کمیته نقل و انتقالات مدعی شدند استقلالی‌ها باید از گلر برزیلی خود استفاده می کردند و روی حضور فروزان اصرار نمی کردند زیرا با این تصمیمات تیم متضرر شده است و امتیازات فراوانی برای استقلال از دست رفت.

*یک استقلالی دیگر درخواست رضایت‌نامه کرد/برخورد بد با فخرالدینی، باشگاه مذاکره می کند!

یک بازیکن دیگر استقلال نیز خواستار جدایی از تیم استقلال شد زیرا وی مدعی است که حضور در یک تیم خارجی را به ماندن در استقلال ترجیح می دهد.

میلاد فخرالدینی مدعی شده است که از یک تیم ژاپنی پیشنهاد بسیار خوبی دریافت کرده است و تمایل دارد که از این فرصت استفاده کرده و راهی این کشور شود تا در لیگ ژاپن به فوتبال خود ادامه دهد.

گفتنی است این بازیکن با حضور در باشگاه استقلال خواستار رضایت‌نامه شد اما مسئولان استقلال از دادن رضایت‌نامه ممانعت کردند و اعلام داشتند که این موضوع با این نحو برخورد حل نمی شود و پیشنهاد رسمی به این بازیکن باید به باشگاه برسد و مسئولان آن را مورد بررسی قرار دهند زیرا این بازیکن نمی تواند چنین اقدامی را انجام دهد.

شایان ذکر است فخرالدینی قصد داشت با دریافت رضایت‌نامه به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم شود اما از سوی مسئولان با برخود خوبی مواجه نشد تا این موضوع را به فراموشی بسپارد.

این در حالی است که وی قرار بود از استقلال جدا شود و مسئولان این بازیکن را با بازیکن مورد نظر قلعه نویی تعویض کنند اما هافبک این تیم در حال حاضر قصد ماندن در لیگ ایران را ندارد و استقلال نیز مانع است.

قرار شده مدیر برنامه های وی موضوع را بررسی کند و با استقلالی‌ها مذاکره داشته باشد.

*استقلال لیست خروجی ها را نمی دهد/هر بازیکنی جذب شود، یکی خارج می گردد!

اعضای مسئول تیم استقلال در شرایطی خاص بازیکنان خود را جذب و بازیکنان مازاد را اعلام می کنند زیرا این تیم برای خرید بازیکن وضعیت مشخصی ندارد.

اعضای تیم استقلال که لیست خریدشان توسط قلعه نویی مشخص و معلوم است با شرایطی خاص روبرو شدند زیرا بازیکنان خروجی این تیم نا مشخص است.

گفتنی است استقلال تحت وضعیتی خاص قرار دارد زیرا این تیم نمی تواند لیست خروجی خود را اعلام کند و بازیکنان مازاد باید منتظر بمانند زیرا احتمال ماندنشان در تیم زیاد است به این دلیل که بازیکنان جذب شده هنوز مشخص نیستند و استقلالی‌ها تا بحال یک بازیکن مطرح که در فهرست قلعه نویی حضور دارد را جذب نکردند به همین دلیل شرایط برای این تیم متفاوت و نامعلوم است.

شایان ذکر است اعضای مسئول تیم استقلال در پی این هستند که وضعیت را تغییر داده و بازیکنان مورد نظر خود را برای نیم فصل دوم جذب کنند اما این اتفاق رخ نمی دهد مگر اینکه بازیکنان مورد نظر تیم با تیم‌های خود به توافق برسند که این مسئله نیز تا بحال محقق نشده است.

گفته می شود مسئولان اعلام کردند در صورتی بازیکنان فعلی تیم را از دست می دهند وآنها را در لیست خروجی قرار می دهند که از جذب یک بازیکن جدید اطمینان حاصل کنند.

*قرارداد بسته، رضایت‌نامه‌اش را بدهید!

مسئولان تیم اصفهانی رضایت نامه مسلمان را نمی دهند و این مسئله باعث شده است که استقلالی‌ها حسابی ناراحت و دلخور شوند.

اعضای تیم استقلال با شرایطی خاص قصد خرید بازیکن جدید را داشتند اما این در حالی است که مسئولان ذوب‌آهن با ممانعت گل محمدی روبرو شدند و این مربی اعلام کرده است که این بازیکن را به استقلال نمی دهد زیرا مسئولان این تیم باید شرایط ذوب‌آهن را بپذیرند و پس از آن برای خرید این مهاجم اقدام کنند.

گفتنی است استقلال در قبال مسلمان تیموریان را به ذوب نمی دهد زیرا برای این بازیکن هزینه زیادی کرده است و این هزینه با خرید مسلمان قابل قیاس نیست و این در حالی است که مربی ذوب آندو را می خواهد.

شایان ذکر است استقلال در مقابل تیموریان مقدار زیادی پول می خواهد که آذری نیز با این درخواست مخالفت کرده است و اعلام کرده در صورت توافق پولی در کار نیست و معاوضه انجام می گیرد اما استقلالی‌ها این مسئله را نپذیرفتند.

این در حالی است که قلعه نویی اصرار فراوان دارد که مسلمان هر چه سریعتر با رضایت استقلالی شود و از ابتدای تمرینات وی و تیم را یاری کند اما این انتقال فعلا متوقف است.

*بدنسازی تنها دغدغه استقلال/دستور مسئولان به حضور بدنساز در اردو!

اعضای تیم استقلال برای اردو آماده می شوند اما این در حالی است که مسئولان استقلال به حضور بدنساز مورد اطمینان در تیم اصرار دارند.

اعضای تیم استقلال با شرایط خاص روبرو هستند زیرا اعلام شده است که استقلال برای نیم فصل دوم به حضور یک بدنساز قابل نیاز دارد.

گفتنی است اعلام شده است که استقلال در نیم فصل اول با مشکل بدنسازی روبرو شده و مشکل اصلی تیم از بدنسازی نشات می گیرد اما این در حالی است که امیر قلعه نویی اعلام کرده مشکل استقلال بدنسازی نیست و این موضوع برای ایجاد حاشیه اعلام شده است.

شایان ذکر است استقلالی‌ها در اینمورد اخطار دریافت کردند زیرا مسئولان به قلعه نویی اعلام کردند که وی باید برای رسیدن استقلال به شرایط خوب بدنی به حضور یک بدنساز قابل نیاز دارد و حضور وی در تیم الزامی است و مربیان نباید از این موضوع سرباز زنند و باید این دستور و اخطار اعمال شود زیرا تیم در نیم فصل دوم به جمع آوری امتیاز نیاز دارد تا نیم فصل اول جبران شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،گفته می شود چند گزینه مد نظر قرار گرفته است اما اعلام شده که قلعه نویی هنوز این مربیان را تایید نکرده است و این در حالی است که مسئولان در این خصوص عجله دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین