کیهان به نقل از دانشجویان بورسیه دولت قبل: همه ما، همه صلاحیتها را داریم
جمعی از دانشجویان بورسیه دکتری با ارسال نامهای خطاب به فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با تشریح تخلفات متعدد سازمان امور دانشجویان در زمینه رسیدگی به پروندههای خود، خواستار برخورد قاطع وی با مسئولان این سازمان و بازنگری در احکام لغو بورس صادره شدند.