کد خبر: ۲۷۶۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

نخستین تصویر گوهر خیراندیش در فیلم نیکی کریمی

کارن همایون‌فر موسیقی «شیفت شب» جدیدترین ساخته سینمایی نیکی کریمی را می‌سازد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرآنلاین، این فیلم که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، این روزها با به پایان رسیدن تدوین و سپری شدن آخرین روزهای صداگذاری وارد مرحله ساخت موسیقی شده است.

کارن همایون‌فر آهنگساز نام آشنای سینمای ایران با ساخت موسیقی «شیفت شب» دومین همکاری‌اش را پس از«سوت پایان» با نیکی کریمی پشت سرمی‌گذارد.

این آهنگساز در سال‌های اخیر ساخت موسیقی فیلم‌های چون «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»،«بی‌خود و بی‌جهت»،«برف روی کاج ها»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و... را در کارنامه هنری اش ثبت کرده است.

در «شیفت شب» محمدرضا فروتن و لیلا زارع نقش‌های اصلی را به عنوان یک زوج ایفاء می‌کنند.

امیرحسین آرمان، سحر قریشی، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب و شایان خلیلی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

امیر آقایی و گوهر خیراندیش هم در جدیدترین ساخته نیکی کریمی حضور دارند.

گوهر خیراندیش و لیلا زارع

یاس نوروزی نیز بازیگر کودک این فیلم است که در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جلوی دوربین رفته است.

 فیلم‌نامه «شیفت شب» را نیکی کریمی و علی اصغری با طرحی از محمود آیدن به نگارش درآورده‌اند و روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

چهارمین ساخته نیکی کریمی در مقام کارگردان بعد از فیلم‌های «یک شب»،«چند روز بعد» و «سوت پایان» با مدیریت فیلمبرداری علیرضا برازنده اواسط آبان ماه در تهران به پایان رسید و پس از آن هایده صفی یاری تدوین‌گر به نام سینمای ایران تدوین فیلم را به سرانجام رساند و صداگذاری این فیلم هم توسط رضا نریمی زاده در استودیو «مون» آخرین مراحل آماده سازی را پشت سر می ‌گذارد.

عوامل اصلی پشت دوربین «شیفت شب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی عبارتند از: صدابردار: یداالله نجفی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسن لبافی، گریم: افروز بوجاریا،منشی صحنه: شهره فهیمی، مدیر تولید: پیمان جعفری،عکاس: پیام ایرایی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین