کد خبر: ۲۷۶۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
در قزوین

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: طرح الکترونیکی کردن پرداخت کرایه‌ها به صورت آزمایشی در ۲۰ تاکسی بیسیم در حال اجرا است و پس از بررسی و برطرف کردن اشکالات در تمام تاکسی‌ها، این طرح اجرایی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کاشی پزها با اشاره به اقدامات موثر سازمان تاکسیرانی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به نیازی که در شهر قزوین در مورد جایگاه تاکسیرانی به وجود آمده است برنامه‌ریزی‌هایی جهت احداث چند جایگاه تاکسیرانی در سطح شهر صورت گرفته است.

وی افزود: به دلیل تسهیل در رفت و آمد همشهریان و کاهش بار ترافیکی در شهر قزوین چند خط جدید تاکسیرانی از جمله خط تهران قدیم- خیابان 22 بهمن راه اندازی شده است.

وی با اشاره به این نکته که پرداخت الکترونیک کرایه یکی از مهمترین اهداف سازمان تاکسیرانی است،بیان کرد: پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در شهر قزوین از برنامه‌های مهم سازمان تاکسیرانی است که برای آن برنامه‌ریزی‌هایی را صورت داده‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با توجه به شکست طرح الکترونیک کردن کرایه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: باید در طرح الکترونیکی کردن کرایه از تجربیات استان‌هایی همچون اصفهان استفاده کرد تا بتوان اشکالات این حوزه را برطرف کرده و برنامه صحیح و اصولی در این راستا ارائه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین