کد خبر: ۲۷۶۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
فرمانده ارتش انگلیس:

جهان خطرناک‌تر شده است

ژنرال 'جان نیکلاس هوگتون' فرمانده ارتش انگلیس با اشاره به خطرناکتر شدن جهان نسبت به 12 ماه پیش، هشدار داده است که انگلیسی ها در این شرایط دارند شجاعت خودشان را از دست می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه ایندیپندنت، فرمانده ارتش انگلیس روزگذشته ( چهارشنبه ) درسخنانی در یک مرکز مطالعات دفاعی گفته است در حالی که جهان در حال خطرناک تر شدن می باشد، انگلیس بیش از حد ترسو شده اند.

هوگتون در جریان سخنرانی پایان سالش در موسسه مطالعات دفاعی 'خدمات متحد' عنوان کرد: ما در جهانی زندگی می کنیم که در حال خطرناکتر شدن و کمتر قابل ثبات، اطمینان و پیش بینی است. 

ژنرال هوگتون گفت: وقایع اوکراین، عراق و سوریه و گسترش ویروس مهلک 'ابولا' سبب شده است که جهان کنونی نسبت به 12 ماه پیش، غیرقابل ثبات تر باشد.

فرمانده ارتش انگلیس افزود: من نگران آن هستم که ما به عنوان یک ملت، در حال از دست دادن برخی از غرایز شجاعت مان باشیم ، غریزه ای که سبب می شود که بتوانیم خطر کنیم و خودمان را قربانی امنیت و منافع مشترک مان سازیم . 

این ژنرالی انگلیسی گفت: ما شرایطی را ایجاد کرده ایم که در درجاتی متفاوت، دولت، پارلمان و جامعه بیشتر محتاط ، عصبی و نگران در مورد خدمت به نیروهای نظامی شده اند.

فرمانده ارتش انگلیس در جریان سخنرانی اش بار دیگر خواستار افزایش نیروهای ذخیره این کشور از 20 هزار نفر کنونی به 30 هزار نفر شد.

ژنرال هوگتون در سال 2013 میلادی بعد از بازنشسته شدن ژنرال دیوید ریچارد از سمت فرماندهی ارتش انگلیس، جانشین وی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین