کد خبر: ۲۷۶۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
جواد نوروزبیگی در گفت وگو با «آفتاب» خبر داد:

ِدیگو مارادونا در راه جشنواره فجر

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم دیگو مارادونا از اتمام فیلم برداری تازه ترین اثر بهرام توکلی تا هفته آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم دیگو مارادونا از اتمام فیلم برداری تازه ترین اثر بهرام توکلی تا هفته آینده خبر داد. نوروزبیگی فضای کار این پروژه را مثبت ارزیابی کرد و از همکاری متقابل و مناسب عوامل با یکدیگر تشکر کرد.

جواد نوروز بیگی تهیه کننده سینما پیش تر نیز در فیلم موفق  پرسه در مه با توکلی همکاری کرده است. وی در گفت وگو با آفتاب از اتمام این پروژه خبر داد و گفت: «کارگروه بانک پاسارگاد توجیه اقتصادی داخلی و خارجی این پروژه را ارزیابی کرده به همین سبب ما بدون استرس مالی و شفاف پروژه را کلید زدیم. فیلم برداری این کار تا هفته دیگر به اتمام می رسد. من قبلا نیز با آقای توکلی در پروژه "پرسه در مه" همکاری داشتم که اثر موفقی بود اما فضای دیگو ماردونا با کارهای قبلی آقای  توکلی  کاملا متفاوت است و من به موفقیت پروژه معتقدم و امیدوارم در جشنواره فجر نیز بازخوردهای قانع کننده ای دریافت کنیم.»

نوروز بیگی افزود: «ترکیب بازیگران و هماهنگی گروه بسیار راضی کننده بود. امیدوارم بازخوردهای مثبتی از مردم و منتقدان نیز دریافت کنیم.»

به گزارش آفتاب، توکلی این روزها «بیگانه» را بر روی پرده سینماها دارد. این بار بهرام توکلی از سبک اقتباسی در سینمای اجتماعی فاصله گرفته و به ساخت یک کمدی اجتماعی پرداخته است. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: تو می دانی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچ وقت واقعیت و رویا برایش مرز نداشت. وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد. خودش را لوس نمی کرد... . همه اش برای این بود که واقعیت و رویا برایش مرز نداشت. اگر هم داشت اون نمی توانست مرزشون رو تشخیص بده.

بازیگران تازه ترین ساخته بهرام توکلی عبارتند از: گلاب آدینه، جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، ویشگا آسایش، هومن سیدی، پانته آ پناهی ها، سعید آقاخانی، مهسا علافر، سارا بهرامی، علی استادی، سهی بانو ذوالقدر، میثاق زارع و محمد کارت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین